Finns det någon som har tid och ork att på riktigt syna CJS. Jag vet inte, men min känsla var från början att han kom in med mycket energi och starka slagord som appellerade till en väldigt stor skara människor. Och det finns fortfarande mycket jag gillar med honom. Det känns som att han försöker skapa en identitet kring föreningen som jag saknat längre.
Men, det finns ganska mycket som jag tycker har blivit sämre sedan hans tillträde. Han kanske fixar någon bar, gör saker mer lättillgängligt osv men jag kommer inte ifrån känslan av att de få matcher jag går på i Saaben känns lite tröttare nu gentemot tidigare när jag fortfarande bodde i Linköping för ett par år sedan. Kan fortfarande inte släppa för två år sedan när jag gick på premiärmatchen och alla TV-apparater var avstängda. Jag vet inte, men det känns som att kvaliteten på arenaupplevelsen har minskat betydligt. Verkar även som att flertalet av deltagande på första ispasset igår var missnöjda. Skaderapportringen är undermålig. Även den mediala delen känns undermålig. Min känsla är på det stora hela att Cluben har sjangserat. Clubens bokslut är ju såklart ytterligare en sak som ökar min skepticism.
Men som sagt, det är många härinne som går på betydligt fler matcher, som kanske har en annan bild. Vore kul att se en lista med positiva förändringar och negativa förändringar sedan CJS tillträdde.