Sjöbba Rex måndag, några anslutit denna vecka, dock har dem hållit tyst om det, testar för alla och ev blir någon nordamerikan sen
Kallzon tycker det är jättesmart att lägga LHC-dagen i samband med en match! Har blivit lite av en pannkaka övriga år tycker jag
Kallzon Nya tröjnummer i herrlaget Linus Hultström: nummer 3 Zach Giuttari: nummer 8 Cooper Marody: nummer 20 Brendan Shinnimin: nummer 24 Arvid Degerstedt: nummer 28 Tim Söderlund: nummer 46 Marcus Högberg: nummer 63 Utöver nyförvärven har Loke Krantz bytt nummer från 14 till 29 och Melvin Nilsson från 28 till 22. https://www.lhc.eu/article/k13atj5-30c01/view
Metallica Första ispasset imorgon med tusentals besökare. Kommer det finnas någon merch med det nya klubbmärket?
HNez Hur kan man ha första ispasset idag, och knappt flagga för det? Vill man inte att folk ska komma?
Sjöbba Skulle funnits en live stream hade varit guld… tyvärr missar man då man är bosatt 50 mil bort. Men jag litar på er rapportering 💪🍻
Kjellman Jag har aldrig sett vitsen med att gå på första ispasset. Är det något att se? Ärlig fråga alltså, jag försöker inte vara gubbtjurig (det är jag så bra utan att försöka).