Mina spelarbetyg denna säsong. Såg någon som gjorde en sådan på fb så kopierar hans modell rakt av:
Betyg 1—5 - Grundserie/Slutspel.
Tagnes: 4/1 (Lyckades inte att få spelarna att höja sig i slutspelet samt blir totalt krossad av Sam i coachduellen. Ska dock sägas att jag har stort förtroende för honom men hans slutspel kan inte vara annat än underkänt.)
Högga: 2/- (Istället för att ta ett steg framåt så tog han nästan ett bakåt)
Rautio: 3/3 (Gör det man förväntar sig av honom, bra sett till hans nivå)
Billins: 4/2 (Succé i grundserien, medioker i slutspelet, bra sista match dock)
Forsling: 3/3 (Gör det väldigt bra men känns samtidigt som att det finns mycket mer att hämta)
A. Karlsson: 3/2 (Bra grundserie, lite mer anonym i slutspelet)
G. Carlsson: 3/2 (Bra grundserie, lite sämre i slutspelet som övriga backar)
Dahlström 4/1 (Tog stora kliv i grundserien sett till mina förväntningar, många misstag i slutspelet)
Junland: 3/2 (Godkänd grundserie, förväntar mig mer i slutspelet)
Rahimi: 3/2 (Godkänd grundserie, förväntar mig mer i slutspelet)
Gallo: 4/- (Succé grundserie sett till förväntningar, fick inte chansen i slutspelet)
Roe: 4/2 (Succé i grundserien, producerar inte i slutspelet, men han arbetar hårt ändå vilket skiljer honom från ett Taffe-fiasko)
S. Karlsson: 3/5 (Stabil grundserie, visar vägen i slutspelet, visar hjärta)
Gordon: 4/3 (Succé i grundserien, helt ok i slutspelet även om han blir (enligt mig felaktigt) avstängd)
Törnqvist: 3/3 (Gör det bra i grundserien och fortsätter likaså i slutspelet, på gränsen till en höjning)
Lilja: 3/2 (Var med och bidrog med mål i grundserien, 0 poäng i slutspelet)
Sörensen: 3/2 (Grym stundtals i grundserien, förväntar mig mer i slutspelet)
Blomberg: 2/- (Ok i grundserien)
Pajen: 2/4 (Nästan snudd på 1 i grundserien, höjer sig avsevärt i slutspelet)
F. Andersson: 2/3 (Förstörd grundserie på grund av skador, klart godkänd i slutspelet)
Jacobs: 3/2 (Kommer in och gör det bra i grundserien, mindre speltid i slutspelet)
Fogström: 3/2 (Ryggraden i tredjekedjan som prestera bättre i grundserie än slutspel)
Little: 4/2 (Trotts skador så gjorde han sina mål i grundserien, gör inte tillräckligt i slutspelet)
Hardt: 2/1 (Anonym säsong där han inte gick att känna igen i slutspelet)
Rakhshani: 4/1 (Har mycket fina siffror i grundserien, skapar knappt någonting i slutspelet)