Richter wroteVilket jävla gnäll det var här inne! :x
Att Lindhagen får lägga en straff kanske beror på att han är en av de säkraste på straffläggning under träning? Tror knappast Melin skickar fram en usel straffläggare för att förlora matchen.
LHC gör en riktigt bra bortamatch och Frölunda bjuds in i matchen genom ett 5 mot 3 spel, att domaren som står längst bort (nere i LHC-zon) tar den är skrattretande då domaren som står 2 meter ifrån friar.
Sedan vill de ge bonuspoängen till Frölunda då de tar en horribel utvisning på Hjalmarsson, skönt att grabbarna kriga tiden ut och fick med sig 2 poäng.
Dagens + till Engstrand!
Forza Cluben
+1, speciellt på första och andra meningen!
Man behöver inte totalsåga någon varje gång det blir mål. Varje mål vi släpper in så är det någon som borde bänkas i princip. Är ju skillnad om man ger bort ett mål som Pettersson förra matchen, då är kritiken rättvis, men att leta efter #44 varje gång det uppstår en situation.. ja, jag vet inte vad jag ska säga. Kolla bara på hur våra mål uppstod, det är inget unikt det våra spelare håller på med. Sen kommer vi aldrig spela en match där vi varken släpper friläge, bra läge i slottet eller tar utvisningar, det ingår i hockey, något dödsstraff inte gör som säkert många här inne skulle vilja se som konsekvens.
Eller för att uttrycka mig på ett enklare sätt, solkar tabbe: såga. Tappad markering: Acceptera.
Om jag ska gå in på Figren ämnet. Varför kunde man ge Salmonsson och Almtorp de rollerna och inte Figren? Tycker i och för sig att ingen av dessa herrar borde spela i andra linan (om man bedömer Figren efter insatserna i cluben).