bloodandashes wroteDax att peta Salle från andrakedjan. Melins gullunge har inget där att göra.
Word on that!
Fish, Lindhagen och Nermark skapar… ingenting.
Och har inte gjort det på hela säsongen. Har Nermark öht skapat någonting framåt under sin tid i Cluben?
Sen, de som tycker att Engstrand gör en dålig match tycker jag borde se matchen en gång till.
Han gör ingen dålig match. Han har ju flera frilägen att hantera som våra släpphänta backar släpper till. Dock är inte tredje målet på något sätt otagbart. Och häri ligger problemet med Engstrand. Han kan rada upp svettiga räddningar för att sedan släppa ett billigt mål. Gärna i helt fel läge i matchen också. Jag menar, vem fan bryr sig om han släpper in ett mål lite lättvindigt när vi leder med 4-0? Men vid 2-2 i tredje perioden är det inte okej. Han måste kunna göra avgörande räddningar för laget i viktiga lägen. Det är ju det som skiljer en hygglig målvakt från en riktigt vass. Det jag egentligen vill säga är att han har precis lika stor del i problemen som alla andra spelare. No less, no more. Jag förväntar mig mer av många, inklusive Engstrand.
En sak är i alla fall säker; händer det inget rejält med det här laget väldigt snart så är det bara att ställa sig in på ännu en förlorad säsong.