LHC har sedan ca omgång sex spelar totalt sett en riktigt usel hockey. När man spelar så genomruttet uselt tillsammans måste man åtminstone låta bli att göra så himla många misstag på isen för att åtminstone ha skuggan av en chans att ta poäng, ändå händer följande:
0-1 - INGEN av våra fem spelare på isen kan räkna till ett, "jag har min gubbe, check!" existerade inte. Maken till hönsgård och 0-1 kom som ett brev på posten
0-2 - LHC har varit kass i PP de senaste ca 10 matcherna men för fan! Om Laxen tog ett sketet skär hade han haft pucken. Ändå väntar han tills deras tomte tar pucken innan han reagerar. Obegripligt!
2-3 - Föranleds av att Lorentzon får hjärnsläpp och i de efterkommande fem minuterna BP, där FBK för övrigt är kass, krävs det att Mange ska misslyckas att slå till en puck mitt framför sig för att de ska få fri gata fram och sätta den helt ostört
Ofattbart att det kan förekomma så mycket slarv om och om igen på den här nivån. Helt oacceptabelt. Det ser ut som att ingen är sugen på att spela hockey och DET är oroväckande!