Fluebuy wroteRahimi är en av två godkända backar denna säsong och stoltserar med -7? Sämst i laget efter J.P på -8.
Stats är inte allt. Därmed inte sagt att det saknar betydelse. Men jag tycker trots den siffran att han gjort det han ska. Han har ju haft Hultström som partner många gånger, vilket ju inte gärna kan sägas ha varit positivt för hans statistik.
Jag vill som sagt se rokader i truppen utöver värvningar. Jag vill att Bäckman får minskad speltid eller bänken. Samma för Hultström. Inte för att vi kanske har något som är så mycket bättre, men för att markera vad som gäller. Vi får hämta hem utlånade spelare. Bäckman ska vara en bärande spelare, men spelar som en påse skit. I närkamperna är han lika tuff som en näve kokt pasta. Dessutom vill jag att de spelare som fortfarande syns ute i Linköpings nattliv får en avhyvling.
Frågan är om man inte också bör ta hem Högberg och låta Engstrand begrunda sin position en stund.
Jag vill se mer krav. Jag vill se ökad träningsdos. Jag vill se konsekvenser för de som inte utför sitt jobb. Och jag vill se en sportchef som kan sätta ihop ett komplett lag.