Lukkinen wroteJust det, i en vettig argumentation slänger man sig inte heller med så förlöjligande attityd som du ofta gör. Det tillför inte mycket i diskussionerna.
Jaha, nu skiftade vi visst spår när fick fakta emot dig och inte kunde motbevisa det jag sa. Hoppsan Kerstin.
Och ja, jag blir faktiskt jävligt irriterad när någon påstår att jag säger saker som jag inte har sagt. Jag blir än mer irriterad när jag förklarar att "nej, så sa jag inte" och folk ändå fortsätter att påstå att det var det jag sa. Det är ett jävligt fult och billigt argumentationsknep som går ut på att förminska motståndaren. Dessvärre är du inte den enda som kör med det knepet:
BK Robbi wroteTja, hårfint där, du har iofs. inte påstått att det är problemfritt, men du är ju ganska tydlig med att det inte var det stora problemet, utan att (för) många inte deltog i ramsorna.
Ja - och hur i helvete innebär det att jag säger att det andra INTE är ett problem? Det är väl för fan knappast "hårfint"? Det handlar inte om "iofs" och några gissningar som sedan blir sanningar. Har jag sagt att det inte är ett problem - ja eller nej? Inga jäkla "om", "men", "andemeningar" eller annat påhittat skit nu - ja eller nej?
BK Robbi wroteBra att du håller dig till sakfrågan.
Haha! Är det tema skenhelighet fortfarande?
BK Robbi wroteGör dig inte fånig nu. Du vet mycket väl vad jag menar. Om man går ut med "Utan oss inget LHC" är det väl inte orimligt att anta att det finns någon form av organisation bakom läktaraktiviteterna och Det Fantastiska WL/Ståplats? Och den brast tydligen.
Var du på hemmamatcherna mot HV? Var det "dåligt organiserat"?
Frågor om FSL:s eller WL:s tankesätt eller påståenden kan jag, återigen, inte svara på. Om du har frågor om detta så föreslår jag att du vänder dig till FSL eller WL. De kan definitivt svara på dina frågor. Försök dock att inte förvrida och förvränga deras svar...
BK Robbi wroteFrågan man då ställer sig är hur det funkat med 100% uppslutning men utan klackledare? Synkroniserat värre kanske?
Som sagt, jag har inte påstått att det inte är ett problem som måste lösas. Men förklara då för mig hur det kommer sig att det ändå lät mer under lördagens match (utan klackledare) än vad det har låtit i de matcherna under grundserien då det har varit en i varje korg?
Bägge saker behövs för den ultimata stämningen. Men tror man att två klackledare är den primära saken att åtgärda så är man ute och cyklar.
BK Robbi wroteDessutom, andemeningen i det du skriver är ju att varken WL eller vilken sammanslutning det än handlar om tydligen kan påverka speciellt mycket vad som händer på ståplats. Jag får inte riktigt ihop det med tidigare påståenden om den egna förträffligheten.
Du och dina jävla andemeningar.. Vad sägs om att sluta hitta på saker och kommentera det som jag faktiskt, svart på vitt, har skrivit? I synnerhet när jag upprepade gånger har sagt att du har tolkat fel?
Angående de tidigare påståenden så upprepar jag det jag sa nyss (och har sagt flera gånger innan): uttalanden från FSL och/eller WL får du ta med dem.
BK Robbi wroteOch i övrigt, jag bryr mig inte särskilt om dina rallarsvingar och ursäkter så fort någon diskussion uppstår kring ståplats eller WL, poängen var att jag tycker det är synd och snudd på att skjuta sig själv i foten när man kommit på speaking terms med LHC att inte själva kunna leva upp till sin påstådda oerhörda betydelse.
Jag vill hemskt gärna vilja se var jag har gett ursäkter i en diskussion (och nej, de påhittade sakerna om vad jag har sagt är INTE en ursäkt). Kan du hitta det? ....... Thought so. Jag har dessutom lite svårt att ta kritik från en som hittar på saker och sedan försöker läxa upp någon annan utifrån det.
Och återigen: jämför stämningen innan slutspel (innan bojkotten) och under slutspelet. Lördagen var inte bättre än HV-matcherna, men fortfarande ljusår bättre än någon match i grundserien. Behövs det ändå bli bättre än i lördags? Absolut. Gärna med två personer i korgarna, och (framför allt) ännu fler som sjunger. Men om man börjar ifrågasätta den "oerhörda betydelsen" är det bara att titta på samtliga matcher mot HV - både hemma och borta. Men: Rom byggdes inte på en dag. FSL har själva sagt att väldigt mycket arbete återstår, vilket jag håller med om.