Ska Skellefteå vara ekonomiskt dopade? och läste jag att nån gnällde på att domaren missgynna oss?
detta är elithockey och då ska det sparas och dras in så mycket pengar som möjligt, lägg ner snacket! Vi är inte så mycket bättre host Stenbäck host!
Vi hade så stor fördel av domaren så att det nästan var pinsamt! Man skämdes nästan när dom fick nått emot sig!
Enögdshet borde ha någon gräns och lite respekt ska man då också ha. Skellefteås resa är bara imponerande och att använda ordet doping på något sätt är ju bara pinsamt i mina ögon. Visst de är våra motståndare och vi ska nog inte älska dom de närmaste veckorna, men lite mer grund måste man ha för att hävda ur sig något. Finns fler saker som folk hävdar ur sig utan att tänka.
I övrigt så kan vi inte vinna allt ifall vi inte spelar ut motståndarna och det gör vi inte... En eloge till grabbarna som ändå får fram två förlängningar (varav en vinst) mot seriens bästa lag. Sen visst så kunde han har gjort si vid den och den situationen, fast man kan inte göra allt perfekt. Vi vann förra matchen på grund av slarv och de vinner denna på grund av slarv, sånt som händer. Och till er som tror att det är avgjort nu, var det avgjort innan matchserien starta? för det står 1-1 nu...
Edit: vet inte vart jag läste gnället mot domarna, men nånstans var det i alla fall!