Man gick omkring igår och var orolig för att vi skulle spela dåligt och få rejält med stryk. Att det skulle sluta sju resor värre än så känns fördjävligt 🙁 Vad talar för att Söderberg inte får en lång avstängning? Sen att kvällen avslutas med att man får se Göran Hägglund stå och predika i en Hv tröja gör ju inte saken bättre! I och för sig hade jag kanske mått ännu sämre om jag sett honom i en Clubentröja!
Den här matchen känns så typisk på något sett. Hv håller fram bytet och vi sväljer till och med hela fiskaren! Bedrövligt! Vi hade fram till igår EN bra formation, nu har vi ingen! Allt gick verkligen åt helvete igår. Vi spelade som skit, fick vår största stjärna avstängd och sen får Dahlen stå och tjata om att det var det värsta de sett på en hockeyplan direkt i tv utan att någon från Lhc är där och biter ifrån. Vad hände med Gorens tjat om att de skulle få se på fan om de rörde våra stjärnor?
Känns skit att man redan köpt biljetter till de andra matcherna. Hade sett fram mot den här matchserien men man är på något sett inte förvånad... Är så sjukt trött på fraser som "vi kom inte upp i normal standard" "Det kändes som om vi inte riktigt var med från börja" o.s.v.....
Även om vi helt otroligt skulle lyckas ta oss vidare från den här kvarten så vill jag se förändringar av något slag till nästa säsong. Tror det behöver vaskas om ordentligt bland de som bestämmer. Just nu känns det som om LHC- Sämst när det gäller satt sig djävligt hårt i väggarna. Har känts så ett par år med 🙁