Weide Jonteman wroteWeide wroteOch där kom 6-0. Bara hoppas att HV sätter ett par puckar till så Cluben får skämmas ordentligt och inte kan komma ut annat än fullt laddade på fredag. 6-0 och totalt urspelade räcker alltså inte för att skämmas ordentligt? 😛 Man vet fan inte med det här laget. De verkar ju inte ha vett nog att skämmas...
Leffe Ända spelarna som inte ligger på - i plus/minus statistiken idag är: Carl Söderberg, Pär arlbrandt och Simon Hjalmarsson.
Jocke Men förhelvete Söderberg! Hur kan du låta en så fullständigt värdelös apa få dig att ta en avstängning! Fan! Värdelöst!
köttet Magnus Johansson bör som lagkapten be om ursäkt till alla fans efter den här pinsamheten. Det här är fullständigt jävla oacceptabelt.
Jonteman Det är lugnt grabbar. Vi har ju Almtorp som kan spela första-,andra-,tredje-, och fjärdecenter.
Leffe En sak är obegriplig, hur fn kan Ledin få trycka upp handsken så där på söderberg utan att domaren gör ett skit! Han står ju för Fn en meter ifrån och bara glor på! Dock ska inte Söderbergs agerande försvaras överhuvudtaget.
Ahlberg Jag tar Söderbergs handling som ett direkt försök att inte dra på sig skador innan han drar till Boston. Så mycket betydde laget och Cluben för honom. Rent personligt hade jag gjort likadant om jag viste att jag skulle få dra till NHL om 1 vecka och en fitta som Ledin skulle fan få veta att man inte gör så ostraffat. Han vet att han drabbar hela laget med sitt tilltag men det skiter han fullständigt i. Sååå... Weinhandl i förstakedjan på fredag?
Malkin Mm, Söderberg hade nog mycket tankar på Boston i just det läget. Absolut. Måste varit så. :roll: Däremot jävligt sorgligt att mediokre Ledin får honom till det där, och det får inte hända, Calle.
Wayne Ahlberg wroteJag tar Söderbergs handling som ett direkt försök att inte dra på sig skador innan han drar till Boston. Så mycket betydde laget och Cluben för honom. Rent personligt hade jag gjort likadant om jag viste att jag skulle få dra till NHL om 1 vecka och en ***** som Ledin skulle fan få veta att man inte gör så ostraffat. Han vet att han drabbar hela laget med sitt tilltag men det skiter han fullständigt i. Sååå... Weinhandl i förstakedjan på fredag? Hur fan tänkte du nu? Ska Weinhandl spela center? Haha tänk till lite för fan! Ruskigt besviken på Calle, det var detta slutspel! Haha, cluben i ett nötskal! Pihl, Norrena och nu Calle, härligt. Jag orkar snart inte bry mig mer! Så blåst Calle! Vem som helst men utan honom är vi ingenting!
Viggen Precis vad man varit orolig för. Inte första gången Söderberg blivit grinig när laget spelat piss.
Leffe Nej, Carl hade inte tankarna på Boston... Ligger man under med 6-0 och får en handska upptryckt i Fejset så tänker man inte "måste vara skadefri när jag åker över till Boston". Rent hjärnsläpp som är oacceptabelt!
Rob Lägg ner snacket om att han gör en sådan idiot grej bara för Boston väntar. Hans första slutspel, stor förlust och frustrerad helt enkelt. Sedan rann det över när Ledin är framme och jävlas utan åtgärd.... Dock luktar det avstängning, tyvärr.
Ahlberg Wayne wroteAhlberg wroteJag tar Söderbergs handling som ett direkt försök att inte dra på sig skador innan han drar till Boston. Så mycket betydde laget och Cluben för honom. Rent personligt hade jag gjort likadant om jag viste att jag skulle få dra till NHL om 1 vecka och en ***** som Ledin skulle fan få veta att man inte gör så ostraffat. Han vet att han drabbar hela laget med sitt tilltag men det skiter han fullständigt i. Sååå... Weinhandl i förstakedjan på fredag? Hur fan tänkte du nu? Ska Weinhandl spela center? Haha tänk till lite för fan! Ruskigt besviken på Calle, det var detta slutspel! Haha, cluben i ett nötskal! Pihl, Norrena och nu Calle, härligt. Jag orkar snart inte bry mig mer! Så blåst Calle! Vem som helst men utan honom är vi ingenting! Sa jag att han ska spela med Hjalmarsson och Arlbrandt? Tänk själv för helvete.
Jocke East wroteJag stängde av efter 2 o missade vad calle gjorde, är det självklart med avstängning? Ja. Brynäs lirarens tackling på Bellemare känns som en mjuk kram jämförelsevis.