Jag tror att LHC resonerar som så att man bygger upp 3e och 4e linorna med billiga spelare och satsar på riktig spets till 1a och 2a linorna.
Almtorp, säkert ganska billig.
Lindhagen, garanterat billig.
Hagelin, säkert oxå ganska billig.
Fish, säkert oxå ganska billig.
Enda som oroar är att man står med ganska många som ska inte i 3e och 4e linorna, eller sitta på bänken.
För de enda spelarna jag ser kunna prestera i 1a/2a linorna är Arla, Hjalle och Weinis. Salle, kanske på sin höjd, men inte given.
Tror LHC och Figren stod vid samma vägskäl som LHC och Petterström gjorde förra säsongen, man kan inte enas ekonomiskt.
Riktigt tråkigt tycker jag då Figren verkligen visat att han är en spelare som trivs och behövs i ett slutspel.
Hoppas verkligen inte man släpper Himelfarb, han tror jag oxå verkligen på i ett slutspel.
Hjalle - ??? - Arla, båda har nu i slutspelet visat att dom inte behöver en superstjärna a la Söderberg för att producera.
??? - ??? - Weinis,
Sebbe - Himelfarb - Salle, riktigt bra tredjeline. Jobbiga att möta och bör kunna producera.
Fish - Almtorp - Hagelin, bra avvägning i defensiven och offensiven. Fish och Hagelin kan köra all-in på att smälla på folk och Almtorp täcker hemåt.
Lindhagen