1986, du skriver det själv. Norrena är en av de viktigaste kuggarna som LHC har haft .
Har själv ältat Norrena tillräckligt egentligen, men att göra sig av med honom känns helt rätt i det här läget enligt mig. Därmed inte sagt att det inte kommer infinna sig en olustig känsla i magen av att se Norrena i Växjös kasse (!!). Det här ju inget tapp "i mängden" och jag är också tämligen övertygad om att han kommer ha matcher nästa säsong där han kan stänga igen fullständigt. Det är ju lite så Norrena fungerar, allt eller inget, går det så går det.
Men jag är tillfreds med att LHC gått vidare med ett annat målvaktspar den här säsongen. Vem vet, man kanske saknar Norrena efter nästa säsong, men när vi skriver den 13/5 - 2012 så står en glad amatör som jag bakom ledningens beslut helt och fullt. Och då pratar jag egentligen bara ur ett rent sportsligt perspektiv, eftersom jag inte har alla korten på bordet vad gäller "det andra". Jag säger inte heller att det nödvändigtvis blir bättre med de här två målvakterna, men det känns bra att gå vidare.