Roberto wroteJodå, visst pratar jag sanning. Som sagt jag har ingen anledning att ljuga.
I en av stadens stora mataffärer såg jag mycket riktigt Andreas Jämtin, tillsammans med madammen genomgick han vad som fanns att erbjuda i köttdisken bland annat.
Lite längre bort i samma sekund (vi pratar max fem meter) stod från FBK en av marknadskillarna och pratade med butiksinnehavaren.
Varför gjorde jag så här?
Ber om ursäkt först för er som verkligen trodde något, det var inte alls meningen att göra er besvikna. Jag vet att jag många gånger liksom denna har trovärdighet i det jag skriver hos er andra forum användare och hoppas så också ha i fortsättningen.
Men så här enkelt kan det vara att "missförstå" ett namn, en värvning eller ett rykte. Det skenar ganska snabbt som ni märker, även om det kommer från en som är trovärdig.
Lite måste jag dock erkänna att jag rörde på smilbanden, förlåt men jag hoppas verkligen ni förstod mitt syfte med det hela, men som sagt, jag ljög inte om det jag skrev tidigare.
Jag liksom er följer "Silly Season" med stor aptit och hoppas på de stora namnen även om jag vet att de uteblir.
Kepp up the good work där ute alla fans under våren och sommaren.
För er som verkligen inte kan erkänna/tro detta ändå utan att det är något så jo, Jämtin har kopplingar till staden.