Någon mer än mig som tycker att Lee Goren värvningen får anses som en fetflopp hittills? Han gjorde ett par hyfsade byten i hans debutmatch mot Brynäs borta, efter det tycker jag han mest sett loj och ointresserad ut på isen. Åker allt som oftast bara och glider på ena skridskon och känns inte het nånstans... Trodde vi värvade honom för att få in en energikickad hetsporre? I matchen igår kunde jag nog räkna på en hand de antal skridskoskär han tog, gled mest bara runt, tacklade inte ens, såg ut att gäspa sig fram på isen där han gled omkring i 0,2 km/timmen... Men ja, han kanske är ringrostig såhär i början då han gick ett bra tag utan att spela matcher, hoppas att han vaknar till liv lagom till slutspelet åtminstone (om vi nu kommer dit), där om något behövs en sådan spelartyp (som han har ryktet av sig att vara, men inte sett hittills av i LHC dressen...)
Jag är INTE imponerad hittills iaf. Känns som ett rejält nedköp av Jämtin so far... Men han får gärna motbevisa mig framöver! En sån spelartyp skriks det efter i dagens LHC laguppställning.