Nu ligger landet så här, vi gamla rävar ska göra en kraft samling till denna match mot Växjö (kvällsmatch 18.30) ! Vi kommer att samlas på någon av stans pubar och avnjuta malt och skön sång. Vad jag vet så kommer ALLA FALANGER att göra likadant men på sitt håll, vilken kommer att resultera i en monster samling ala BITD. WL kommer att storsatsa, Fanatics storsamlar och våra andra grabbar kommer att göra en kraftsamling. Denna match kommer att bli nått över det vanliga så håll era ögon och öron öppna för var DU ska samlas. Nu taggar vi för denna match och visar hur det ska gå till !

Nu Kör VI !!

Vilken hets och alla verka riktigt taggade.

Fanatics storsamlar till denna match som Benke skriver och vi kommer köra egen pub i city. Redan nu börjar vi bli stora nummer så det kommer bli en sjukt bra dag och ett jävla liv på ståplats.

Utlyser som förut trumma till ståplats. Kommer bli full ståplats med mycke klackfolk som kommer bli omöjligt att få med om vi inte har en trumma på ståplats. Köp in, träna in, jobba in....

Ja, det behöver inte vara fel med trumma i ett sånt här läge.

Den här tillställningen kan bli sjukt läcker! Vi är ett riktigt stort gäng "gamla rävar" (eller "dåliga gubbar" som någon uttryckte det) som sluter upp. Blir det dessutom samling på andra håll av övriga falanger så kan det här bli en lördag att minnas...

Bra initiativ! Hoppas även att flertalet behagar att dyka upp den 5/1 oxå. Hemmamatch mot Gnaget och många är troligtvis lediga dan efter. Gnagarna har etablerat nåt "Fraktion Öst" så det kan dyka upp en o annan, som vi ska sjunga ut ur hallen.

Ser faktiskt den matchen som än viktigare om vi ska prata läktarkultur.

ett tips från FB

Julklapp från LHC.. kan ju vara en deal om man inte redan fixat biljett.
Två st biljetter till Tre matcher (5/1 7/1 16/1) för 495 kr!

Svinbra intiativ! Kommer bli en riktigt fet samling ihop med alla falanger. Vi har redan många som skrivit upp sig. Det jag eftersöker är att White Lions redan nu lägger upp information om matchen och en egen samling, en enkel text och lite hets, satsa som fan på den här matchen så får vi CC att gunga ordentligt, inget jävla jidder nu utan KÖR BARA.

FORZA GAMLA GUBBAR!!!

Earplug wrote

FORZA GAMLA GUBBAR!!!

+1! Det här blir episkt!

Earplug wrote

Svinbra intiativ! Kommer bli en riktigt fet samling ihop med alla falanger. Vi har redan många som skrivit upp sig. Det jag eftersöker är att White Lions redan nu lägger upp information om matchen och en egen samling, en enkel text och lite hets, satsa som fan på den här matchen så får vi CC att gunga ordentligt, inget jävla jidder nu utan KÖR BARA.

FORZA GAMLA GUBBAR!!!

pub bokad text kommer under dagen/kvällen

Låter skitbra! Blir det någon marsch? Och blir den från Allstar isåfall eller vad är tanken? Eftersom folk sitter på olika pubar..

Finns det tankar om trumma och har WL pengar till detta eller ska vi starta en insamling till en trumma?

Jag kan skaffa en trumma...iaf trummpinnar..o banka in i huvet på dig.för är det den läktarkulturen ni vill ha..vill jag inte ha del av den längre...

Till att börja med måste skaffa oss en Läktarkultur för som det ser ut nu så har vi ingen alls. Det största problemet idag är att vi inte kan hålla takten vilket vi skulle med en trumma. Ja vet inte om du står på ståplats? Och om vi skulle tappa dig på ståplats, skulle det bli nån förlust?

Till att börja med ber jag om ursäkt för min överreaktion.. jag skyller på chefen som fyllde ner mig på julfesten 😉
men JA på både frågorna. Jag står på ståplats.. och JA, det märks skillnad när jag är där eller inte.

Jag är fullt medveten om hur det ser ut idag, och det är katastrof.. topparna är bra men det finns för få toppar. när vi är på topp behövs ingen trumma. men när det är botten, behövs allt. Jag är övertygad om att det kommer sluta med att nån står o bankar 3x20 minuter, för att ingen skriker då. JA ni läste det här nu. kom tillbaka om 3-4 år och läs denna tråd igen, när trumman har etablerats på riktigt. Möjligt att folk tycker det är bra, men som sagt det är inget jag vill ta del av

Bra inställning fylke... Nae.

Tagga t istället!!

FORZA

9 dagar senare

Nu så, snacket har börjat och detta lär faan kunna bli största samligen någonsin.Nu Kör vi.

Benkebus--> Har ni tänkt er någon marsch eller liknande ?