Ingen kan ifrågasätta om publiken sviker i Cloetta Center i alla fall. Jag har aldrig känt mig så bedrövad av att se LHC spela hockey. Samtidigt som jag är förbannad och besviken så känner jag mig ledsen också. Uppriktigt ledsen över vad som händer med LHC.
Det är jobbigt om försvarsspelet eller anfallsspelet inte fungerar. Det är dubbelt jobbigt när inget av det fungerar, som är fallet nu. Det ser HELT FÖR JÄVLIGT UT.
Edit: Det sägs att det såg "bättre ut i alla fall" i dag. Vad var bättre i dag? Förklara det nån, snälla. Det är Luleå som håller i taktpinnen i den här matchen, som vill något, som åker, som kör, som släpper puck, som har fart genom hela banan, som inte kladdar. Luleå vinner helt rättvist. Man kom hit och bestämde i Cloetta, inget snack om den saken. Kom och köp, typ.
Jag kommer alltid supporta LHC oavsett vad som händer, men man känner ju inte igen sitt lag längre. Spelet är ju totalt raserat.
Borde egentligen inte skriva inlägg direkt efter match, men fan vad besviken jag är.