YES! Ny säsong o nya möjligheter!

Se ffs till att boka upp er till borta premiären, lördag o allt =) 200 biljetter är tilldelade och jag har en känsla av att dom kommer att rycka fort. Boka upp just eran plats på bussarna vid första ispasset!

Mycket nöje!

HATA TÄLJE! (och Växjö)

Verkade vara stort intresse inför resan på träningen igår ! Fortsätt så !

Nu kan ni anmäla er till resan till Växjö den 17 September, resan kostar 250 kr. Man kan bli medlem på bussen då det här är säsongens första resa!

Anmälan sker på telefon 0709-88 24 68 till Thomas K Berg. Skynda skynda, biljetterna går fort!

Då var man anmäld, kommer bli fantastiskt fint att som första bortalag sjunga in den nya arenan på riktigt!

P.S, skulle för övrigt hälsa från K Berg att han dricker galet mycket ikväll, och att natten inte har några gränser 8) Thanks, Thomas!

Hoppas att bussarna ska rulla ner tidigare på morgonen..så det blir en heldag i Växjö och det anordnas en större Pubsamling

Sen kan 1 buss avgå senare för de som eventuellt inte vill åka tidigt

Verkar som det är ett gäng som ska ner redan på fredagen :twisted:

Snabba ryck nu om man vill med, platserna går snabbare än ölen hos Orhan !!

Var ska jag vända mig för att lösa ett WL medlemskap?...skulle gärna vilja få de hemskickat om det går

East wrote

Var ska jag vända mig för att lösa ett WL medlemskap?...skulle gärna vilja få de hemskickat om det går

Gå in på wl:s hemsida, under information står det hur du ska gå fram för att lösa medlemskap.

Den här resan kommer bli sjukt bra !
Men skynda er att anmäla er nu, inte allt för många platser kvar !

Då var man anmäld!

Kommer bli grymt!

Då matchstart är ändrad till 18:30 antar jag att bussen inte kommer gå redan 12:00 utan kanske framåt 14:30-15:00 ?

niceguy75 wrote

Då matchstart är ändrad till 18:30 antar jag att bussen inte kommer gå redan 12:00 utan kanske framåt 14:30-15:00 ?

Som det står på hemsidan så är avresetiden satt till kl 1200 men kan komma att ändras, matchtiden har varit 1830 ganska länge nu, även så när vi öppnade bokningen.

Anledningen till det är att vi troligtvis kommer att ha ett pubstopp, eller invadera en pub i Växjö.

Det börjar fyllas upp på bussarna, så har ni inte anmält er än, gört.

Jag ringde o frågade nån på Växjös kansli och frågade vart bortasupportrarna skulle va placerade.. då fick jag beskedet att det va under restaurangen. det borde va sektion P isf

Kul att få en gammal gädda i huvudet...

Inte långt kvar nu! Skapligt sugen!