Tupelo wrote
Nu gäller 100% inställning! Vinst i kväll och saken är klar, SAIK orkar aldrig 3 raka.
Första meningen håller jag med om till punkt och pricka. Andra vägrar jag att känna, och jag blir vansinnig om spelarna tänker så också. HV tog fyra raka när vi ledde med 2-0 i matcher. Ingenting är klart förrän ett lag har vunnit totalt fyra matcher, och även om den här matchen är jävligt viktig för Cluben så kan vare sig vi eller spelarna inte andas ut även om det blir vinst.
100% inställning betyder mer än att vinna den här matchen, det betyder att vinna kvartsfinalserien och gå vidare. Det gör man inte om man slappnar av, vare sig nu eller i kommande matcher. Jag tänker fanimej inte acceptera att det slappnas av i någon av de återstående matcherna, oavsett hur många det blir. Det här är slutspel, här har du inte råd med speciellt många dåliga dagar, och du har verkligen inte råd att slappna av för då hugger det dig i arslet på nolltid.
Jag låter bli att tippa, och hoppas innerligt att mitt tåg till Linkan hinner fram i tid till matchen. Forza Cluben!