köttet wroteMåste det vara negativt om Mike försvinner till Malmö? Det är kanske dags att förändra i ledningen hos LHC i vilket fall som helst? Det resonemanget förutsätter förstås att man kan hitta en bra ersättare. Sen kan jag iofs tycka att det finns andra personer inom LHC som skulle bytas ut hellre än Mike...
Mike personifierar LHC i mångt och mycket såklart, men jag tycker inte att det automatiskt måste vara fel att efter snart 10 år tillsätta en annan direktör.
Jag är mer oroad över problemen med spelare som hyrs ut och inte återkommer och övriga kontraktssituationen.
Jag håller med dig. Jag tycker det kan vara dags att förändra tänket lite i LHC. Jag kan idag inte känna att laget LHC går och prioriteras först. Jag tycker dock att det är viktigt att ersättaren isåfall bör vara en eldsjäl med kompetens för arbetet, just för att laget och föreningen LHC ska prioriteras och inte andra diverse sidoprylar.
Det finns säkert eldsjälar med rätt kompetens i närheten av LHC. Exempelvis, dock med noteringen att jag inte vet om dessa har kompetens att leda en förening.
Ulf Söderström, vad gör han idag?
Mikael Håkanson, med tanke på skadorna och åldern.
Fredrik Emvall.
Magnus Johansson vad det lider.