Jag vet inte var du höll hus när Zacke värvades men jag vet inte om en enda person som var missnöjd med den värvningen. Personligen var jag överlycklig när han kritade på för LHC och är inte ett dugg förvånad över hans utveckling, tvärtom. Jag trodde att han skulle ha utvecklats ännu mer till och med.
Han var en av de bästa spelarna i Frölundas då mycket starka J20-lag och producerade också direkt i Allsvenskan som 19-åring med över en pinne per match. Kolla också vilken säsong som Arlbrandt helt plötsligt fick fart på produktionen.
Dessutom var han bosatt i de svenska ungdoms- och juniorlandslagen sedan 15 års ålder.
Min röst faller på Pajen. Förväntningarna var att vi hade fått en stabil lagspelande center/forward, kanske till tredjelinan - kanske en andralina. Vad vi fick var något helt annat. En kille som kunde bära hela laget på sina axlar, en kämpe, och som på Elitserienivå mer eller mindre är fullkomligt komplett. En mer klockren lagkapten finns inte om han vänder klackarna till Lkpg igen (efter att Mange lagt av).