Raoulinho wroteJag gillar att killarna markerar vid skadad spelare, punkt slut!
Annat vore kärringfasoner när vi har en kamrat och vän liggandes skadad...
Jag gillar det inte ett jävla dugg. Varför? Jo, för att det är så dags då att reagera och typiskt LHC de senaste åren. För att använda några extremt töntiga ord så måste LHC-spelarna börja agera istället för att reagera. Det är dags för LHC spelarna att börja tackla så att man riskerar att skada motståndarna och inte tvärtom, jag börjar bli jäkligt trött på det där, någon gång får väl måttet vara rågat i den här föreningen? Det är ingen jävel som tackar LHC för att de är snälla.
Känns som det kvittar vilka LHC möter i elitserien, i 99% av fallen så är det LHC:are som skadas av tacklingar och inte tvärtom. Det var skönt att se Jämtin skicka in Davidsson i sargen med huvudet före, det var synd att inte blev skadad bara, en förstörd axel eller något. Visst är Davidsson en trevlig kille och det skulle självklart vara tråkigt, men han representerar HV71. Det är inga motståndare som bryr sig nämnvärt om de skadar en LHC-spelare och de gör det med nöje. Så länge LHC tar emot år efter år så kommer man inte vinna några guld.
Nästa gång en LHC-spelare blir avstängd i ett slutspel vill jag se att att man tagit motståndarens bästa spelare ur spel, eller åtminstone spela med en sådan inställning även om det inte händer, för då har man mycket vunnet, och inte ta några avstängningar för fjanterier på medelmåttor som är tillbaks nästa match. Clubens mentalitet måste fan ändras och det kan inte gå fort nog.