Metallica Det kan ju tyckas dumt men jag tror inte det är en utgivares ansvar att faktagranska insändare, men jag kan ha fel. Det är ju bara folk som uttrycker åsikter och åsikter kan ofta byggas upp på felaktiga grunder.
Men jag känner att jag låter alldeles för ursäktande mot Correns journalistik generellt, det är inte min mening. Bara att man ska skilja på deras journalistiska roll och deras roll som fönster för folks åsikter.