Gillar tugget om PB i sillytråden men tänker att det här inlägget passar här.
För att vara allvarlig. Det är tråkigt att vår lokaltidning har en så pass usel huvudskribent kring hockeyn. Om man åker till ex Värmland är det ju STOR skillnad. VF-Ekberg har en kanonbra podd, intervjuer, bevakning och hör och häpna: Ibland avslöjanden som de är FÖRST med.
Det är på gränsen till imponerande att Bergsten “bevakat” LHC i 20 år och ändå inte lyckas få fram någon nyhet först.
Avgå.
Jag har sökt Corren för en kommentar men Corren erfar att Broc Little är herrlagets sportsliga ansvarig. Nyhet kommer på siten inom kort. 1 månad för sent.