Kan inte låta bli att reta mig på Kustvik.
Läste på corren.se och idag gnäller han som så ofta över LHC och sen skriver han
Av ovanstående resonemang kanske ni förstår att jag gillar en spelartyp som Jimmie Ölvestad. Det gör hans klack också. I går stod supportrarna kvar 20 minuter efter matchslut och ropade hans namn och när DIF-kaptenen väl kom ut fick han en makalös hyllning. Att det denna gång var ett överfall han hyllades för, det på Andreas Pihl, fördömer jag sjävlklart, men det är underbart att se sådana band mellan spelare och supportrar.
Nån sorts kritik mot LHC-klacken är det väl och för hans egen del borde väl lokaltidningen ställa upp på stadens stolthet istället för att ta varje chans att gnälla, svartmåla och helst fälla. Jag sa upp min prenumeration efter drevet de drog igång mot Huselius och Tallinder och inte har det närmat sig en ny prenumeration sen dess precis. Gärna saklig kritik av Cluben men inte bara en massa tjut. Corren hackar inte bara på laget utan på klacken också så fort de får chansen.
Numera är det sittplats för mig i CC och jag tycker klacken ska ha all heder och ni är tamejfan precis lika viktiga som spelarna för laget. Om inte klacken drar igång stämningen i Cloetta förlorar alla på det. Laget, övrig publik och stan.
Hoppas Corren och Kustvik fattar det och börjar skriva om allt det positiva med LHC, dess fans för alla vi andra som brinner för Cluben !!!