Hyfsat rimlig ranking ändå. Hade velat ha med Broc på 50 spelare. Att man sätter Lasse J före Högga är väl inte superkontroversiellt. Bättre stats och högre vinstratio liksom, även om det är i ett bättre lag.
LHC i media
Om jag minns rätt så gjorde Broc noll (0) mål på 12 matcher inför den mot Växjö. Det lär påverka ganska mycket
Kul att Aronsson alltid blir räddast av alla
Lyssnade på Sanny och Svensson. Är det bara jag som stör mig som Mjölby på att när de pratar om Cluben och ska svara på frågor kring Cluben så börjar de svamla om gamla Luleåspelare och fan och hans moster istället? Nu vägrade de återigen svara på om Högga blir kvar eller hur nära vi är att landa Shore.
Detta börjar gå mig på nerverna.
Själv tycker jag det är lite charmen med podden, man får gamla ankekdoter. Ett tag var de helt fast på att driva över alla ämnen till Jarno kärki, vad nog rätt många supporters till andra som var galna då
MrNebbiolo Själv tycker jag det är lite charmen med podden, man får gamla ankekdoter. Ett tag var de helt fast på att driva över alla ämnen till Jarno kärki, vad nog rätt många supporters till andra som var galna då
Tycker att de bara börjar svamla om andra klubbar när de avhandlar Cluben. Kanske är lite färgad, men det är min känsla.
Känns inte som att de tar oss seriöst och det sårar mig. Djupt.
Kjeppkinesen Sanny och Svensson är väl den bästa podden för oss som gillar LHC. I den så omnämns ändå LHC då och då. I andra poddar så “glöms” vi av någon anledning hela tiden bort.
- Redigerad
Av 115 kommentarer tror jag hökens twitter kom min fråga gällande Högga med för tredje gången på bara någon månad så tycker ej de tar bort oss.
Det har blivit bättre, var värre förr, då var det bara negativt alltid runt oss. Försöker få med någon fråga varje vecka, orkade inte efter Modo-matchen för då var jag bara less på laget.
Vi får se olika på det Kjeppis
- Redigerad
MrNebbiolo Av 115 kommentarer tror jag hökens twitter kom min fråga gällande Högga med för tredje gången på bara någon månad så tycker ej de tar bort oss.
Jo, visst. Men vad har vi fått för svar? När han lyfte frågan i dagens avsnitt så började de prata om någon finne som spelade i Luleå på 90-talet istället. Sen gick man vidare till nästa fråga…
Haha nej han gjorde ju en utläggning om lausanne och att vilja vara här istället osv. Jag är nöjd, så länge han inte vibbar att Högga har ett kanonbud utan fortsätter som han gör är jag lugn.
- Redigerad
MrNebbiolo Du nämndes vid Nickname i podden ……… :-D
Hockeypanelen i expressen hyllar LHC, vad säger de?
Kommer inte spoila videon för er, men det kommer inte som en chock vilka som är starkare.
Kjeppkinesen Fast det tyder bara på att de inte har någon update sedan de senast hade någon update, är ju helt ointressant egentligen om de skulle säga “Det är exakt som vi sa eller rapporterade senast”, därav styr de undan.
Hotspurs, @MrNebbiolo börjar ju få Brogis-status i Podden t.o.m!
HNez börjar ju få Brogis-status i Podden t.o.m!
Det är stort, Brogis har varit ensam på toppen men @MrNebbiolo nöter på med sina frågor
Kommer ihåg när Tomas Ros pushade för att ta ut målvakten så fort man kom i underläge, oavsett hur långt det var kvar på matchen Mike Helber var med i sändning och såg helt chockad ut.