Bra och sakligt svar!
LHC i media
Meddelande!
Ber om ursäkt om folk stör sig men jag vet för livet är inte alltid kanon! Julen är inte legend för alla men vi som håller på LHC håller ihop!
Julen är inte världens bästa högtid för alla, mår du inte bra? Är du ensam den här helgen? Mina meddelanden är alltid öppna! Jag kommer svara dig! Skicka privat eller skriv bara här, tror vi är jävligt många här som känner samma sak! Vi kan tycka olika om saker men känner du att livet inte är topp kan vi här på forumet finns där!
Skriv till mig eller här! Vi är jävligt många som bryr oss! Vi är ett kollektiv som strävar mot samma mål och ingen kan göra allt men vi alla kan göra jävligt mycket. God jul alla här inne!
LaumannBingo Man kan inte lyfta upp folk i A-laget bara för att utan dom måste klara av det också
Så sant som det är sagt, som det ser ut just nu ska vi banne mig inte ha några egna i A-laget från juniorsidan utom ett mycket begränsat antal.
Förändringar ligger i pipeline. Hoppas på effekt av detta, men som du påpekar… det vi sår idag är inte moget skörda förrän om många år..
Jag gillar inte ”TÄVS” som vår slogan, eller rättare sagt sättet ”TÄVS” används i tid och otid. Något man bara slänger ur sig ”för att”
Men ditt inlägg är TÄVS på riktigt. Jag har turen att numera tycka julen är helt okej, men växte upp i en otrygghet som barn av diverse anledningar och då stod julen ut som en tid av osäkerhet och ångest.
Det du skriver är väldigt fint och betyder säkert mycket för många.
Idrott förenar!
LHC engagerar!
Bullen gör skillnad.
Bra gjort Herr Nebbiolo!!
MrNebbiolo fint vinarn! Och +1! Jag kommer garanterat va inne på bullen både 1, 2 och 10 ggr även på julafton. Bullen är en drog
Mycket bra @MrNebbiolo. De som inte fattar att det finns kärlek här inne kan dra vidare. Man måste ingenting på julen, vissa njuter och andra tar sig igenom det bara. Hoppas att vi alla får jubla ihop på annandagen!
Oavsett hur ni mår - önskar er en god jul
- Redigerad
MrNebbiolo mår du inte bra?
Vem fan mår bra? Sån privilegierad fantasy sysslar inte jag med. Om man inte lider så lever man inte.
Fint skrivet hur som helst. Känns bra att veta att det finns ett manligt bollplank att vädra sina känslor med om julskinkan smakar Brynäs.
- Redigerad
Niclas Hävelid nämnde en hand full framträdande i våra egna juniorled till Corren, som man ska hålla koll på framledes, jag tar med några namn nedan, från Corren:
"Arvid Westlin, forward (LHC J20, U19-landslaget), 18 år.
Har varit uppe och känt på SHL-spel. Gjort en bra och stabil höst i J20. Kraftfull spelare med ett bra skott. Intensiv. Väldigt bra fysiskt förberedd för att ta nästa kliv."
"Adam Aunes Johansson, forward (LHC J20), 18 år.
Satt på bänken i senaste SHL-matchen mot Leksand. Spelskicklig och duktig med pucken. Kan driva spelet. Han har bra tävlingsinstinkt tycker jag."
"Loke Krantz, forward (LHC J18, U17-landslaget), 16 år.
Stor, stark, med ett ruskigt skott. En avig rightare som går första året på hockeygymnasiet. Så han kommer behöva lite tid för att bygga på sig. Det är inte så lät att hitta stora rightare med ett bra skott. Han är ruskigt skicklig."
Ja dessa tre spelare skulle kunna bli A-lags spelare om ett år eller två, tyvärr har väl vi inga som knackar på dörren redan till hösten. I uppräkningen som du gjorde så får väl vi inte glömma Holmertz och Blårand som är också lovande A-lags spelare för framtida bruk. Så än än gång har vi fostrat spelare som kommer att ge avtryck i hockeysverige på hög nivå, men det kommer ta år innan vi får betalning för det underbara jobbet som våra junior coacher har gjort. Man får nog allt lyfta hatten för deras goda arbete, när våran akademi är en av Sveriges bästa på att utveckla juniorer.
- Redigerad
på Facebooksidan Östergötland köpes/säljes/bytes/ skänkes säljer nån Mats Gillatröm (är det ok att skriva hans namn? Tänkte för att hjälpa en sann supporter att hitta annonsen.) finns en snubbe som säljer sina biljetter, 10 st - inte jag. Jag ska gå!
Hoppas verkligen LHC tar vara på dom lovande spelare så dom inte sticker till annan klubb. Blåtand Holmertz och Loke Krantz m fl.
- Redigerad
Nils Det är ju just det där tänket som är farligt och gjort att vi är där vi är med ungdom/junior…
Vi HAR gjort det och då tar man för givet att det fortsätter vara så. Men man måste jobba & se till att utveckla även dom delarna inte vara nöjda med att man HAR varit bra på det och utgå från att alla vill stanna/komma till LHC
Nej då, nu har ju Nils lovat att han kommer bli en framtida a-lagsspelare för oss. Så nog kan du va lugn!
Lokalpatrioten Även om några väljer ett annat HG än vårat, så kan de ju komma tillbaka till LHC när de är mogna. Så vi får väl hoppas att de inte är förlorade för evigt.