Bowmore Han verkar ju inte heller ha koll på att vi värvat Heljanko då han bara siar om Myrenbergs förmåga.

Han har koll på två lag och det är Timrå och Modo. Övriga lag är det rena gissningsleken.

Bowmore
Tack så mycket! 😄 🍻 kul att han (Adam Johansson) tror på Myrenberg, nog för att vårt försvar kommer bli bättre, med en back som kommer rensa ut pucken omgående, i Rissanen, men Heljanko är stjärnan på målvaktssidan.

Jag säger inte att det är givet att vi ska hamna topp 6, men jag är inte det minsta förvånad att den gode Höken inte tror på våran vara där. Jag vet inte varför, men vi är långt ifrån den karlns favoritlag. Känns dock betryggande att Sanny tror på oss, i mitt tycke (och inte av anledningen att han tror på oss) en av de vassaste experterna. Att han jobbar som expert och inte inom hockey är för mig ett under.

HNez Jag säger inte att det är givet att vi ska hamna topp 6, men jag är inte det minsta förvånad att den gode Höken inte tror på våran vara där. Jag vet inte varför, men vi är långt ifrån den karlns favoritlag.

Ha ha ha ha ha Ja inte vart man förvånad över den personens gissning. Sanny är en riktig expert och Svensson är det inte.

I den här artikeln i Barometern står det att John Dahlström var nära LHC tätt inpå seriestart förra säsongen, men att LHC gick vidare med en annan spelare. Olausson? Bouma?

ananas
      Olausson gick de väl in med istället. Dahlström har knappast grönskat marknaden, det är ingen spets. Precis som den tröttkörda Olausson inte var, men det var också därför han fick ett korttidskontrakt på 2 veckor, för och se om Olauson höll. Bouma ersatte Törnqvist.

Ja att Bouma ersatte Törnqvist. måste vi slå fast en gång för annan, så det har du 100% rätt i. Jag vet inte varför vissa tror att Bouma var tänkt som den 14 forwarden som saknades redan innan Törnas olycka. Nä som den 14 forwarden tog vi Greco efter ha testat Olausson i början av säsongen.

Nils
        Bra minne Nisse, så var det.