Kjeppkinesen Hägglund får snacka hur mycket skit han vill. Den här gången kommer jag gå exakt noll på vad karln kläcker ur sig för fyndigheter i maj/juni/juli/augusti. Den här gången är jag resultatutilitarist delux á la aspberger och kommer bedöma hans insats enbart på resultaten/data.
Vi har haft nog med hästförsäljare i föreningen på senare år. In o leverera o snacka inte så sjuka mängder skit hela tiden.
Har aldrig fattat varför det ska kommuniceras så in i helsike överallt jämt o ständigt hela tiden. Bla bla bla kommunikation kommunikation. Skitnsnack.
Cluben hade gärna fått spara in två heltidstjänster för min del, gå helt off grid på “sociala medier” och sluta prutta ut så mycket löst snickelisnack överallt i varenda piss-media jämt o ständigt. Den ena analysen är genialare än den andra.
“Något bra på gång”
“Spännande utmaning”
I call bullshit. Vem orkar höra på skiten år ut och år in? Samma snack varenda år i maj?
Om Cluben ändå hade haft den goda smaken att enbart kommunicera här eller på annat hederligt vis. Men nejdå. Amerikanska big-tech-bolag som pissar allt o alla i munnen varenda dag genom att göra allt i sin makt för att få dig att spendera så mycket tid som möjligt i sin pissiga app för att kunna visa så mycket reklam som möjligt om pissiga produkter som ingen vill ha och ingen annars aldrig hade köpt för att dom suger wövballe.
Nej, kommunikation/skitsnack får det fan va nog med nu. Ut o leverera på isen och inget annat! Håll gärna käften till december och börja snacka då om hur första halvan på säsongen gått eller något.
Det får va nog med ordbajseriet nu.