Richter Spelarna har väntat på denna dag länge, de kommer gå ut och ge järnet vid nedsläpp! AIK hänger inte med alls och Cluben vinner med 1-5 efter mål av Murley x2, Zacke, Jämtin och Mange hänger ett var. Forza Cluben!
Bobzza Varför tror de flesta på en tuff match, får vi det tufft mot AIK så vad kommer vi då få mot de andra lagen, visst att en premiär är lite extra, men denna match ska vara en vinst.
pjaer Vad är det med att det inte går att beställa matchen på ppv? Någon som har pratat med canalplus/comhem eller whatever och fått reda på om det inte ska gå?
Solo Först och främst: Äntligen! Blir tufft det här, inget snack om saken. Tippar 2-2 där Mange avgör på straff, med en handledare upp i plockhandsklyk.
musse013 pjaer wroteVad är det med att det inte går att beställa matchen på ppv? Någon som har pratat med canalplus/comhem eller whatever och fått reda på om det inte ska gå? Jag pratade med comHem,dom sa att CanalPlus har rättigheterna till alla Elitseriens matcher och valde att inte sända AIK-Linköping i PPv Tycker att det låter sjukt konstigt men men..
Glidarn Ursäkta att jag inte tar streamtråden men är det någon som fått csports att funka?? faaan betalat men kan inte se..
pjaer Glidarn wroteUrsäkta att jag inte tar streamtråden men är det någon som fått csports att funka?? faaan betalat men kan inte se.. Det är lika dant för min del...... musse013 wrotepjaer wroteVad är det med att det inte går att beställa matchen på ppv? Någon som har pratat med canalplus/comhem eller whatever och fått reda på om det inte ska gå? Jag pratade med comHem,dom sa att CanalPlus har rättigheterna till alla Elitseriens matcher och valde att inte sända AIK-Linköping i PPv Tycker att det låter sjukt konstigt men men.. Ett företag som inte vill tjäna pengar alltså.
Qvintus Glidarn wroteUrsäkta att jag inte tar streamtråden men är det någon som fått csports att funka?? faaan betalat men kan inte se.. Går inte att se skiten. Bra jobbat LHC..
Pepé Qvintus wroteGlidarn wroteUrsäkta att jag inte tar streamtråden men är det någon som fått csports att funka?? faaan betalat men kan inte se.. Går inte att se skiten. Bra jobbat LHC.. Är knappast LHCs fel, är likadant på canalplus sida, funkar inte för ett skit.
Glidarn Pucken wroteGlidarn wroteKan ni se det som har canal+ Hockey på tvn? svar ja Ok och deras kundtjänst stängde kl 19 Jag blir fan galen nu
[raderad] Ni som ser matchen, och kunde ta del av repris. Var pucken inne innan periodsignalen ljöd? Eller kommer det bli världens skri kring puckens vara eller inte vara.