Enligt hockeyligan.se så är det C+ som kommer sända matchen från CC....

Kaiko, det är bara att stänga igen och låsa. Sätt upp en skylt där det står att det är 7e kvarten bara. Det måste alla ha förståelse för. Sen skickar du ett mess till chefen och säger att du bjuder på en öl i pausen som kompensation.

Kaiko wrote

Sixten: tror mej att ja skulle göra de om ja kunde😛

Var är viljan? Var är kärleken? 8)

exile82 wrote

Vi får hoppas på bra uppslutning! Jag ska dit, ska du?

Absolut att man ska dit, hämtade ut biljetten precis..

Tycker att Jocke sa något klokt "Blir det inte fullsat nu kan man fråga sig om vi bor i en stad som vill vinna SM-guld." Tycker att det va bra sagt

Självklart att man ska jobba sent, men till skillnad från kaiko gör man ALLT för att byta bort tiden 8) (du är ingen riktigt supporter) ha ha. Frölunda ska få det jävligt svårt i CC imorgon och då menar jag JÄVLIGT svårt! Förväntar mig en visselorkan så fort dom nuddar pucken och ett jävla ös när vi ångar på!

Earplug wrote

Självklart att man ska jobba sent, men till skillnad från kaiko gör man ALLT för att byta bort tiden 8) (du är ingen riktigt supporter) ha ha. Frölunda ska få det jävligt svårt i CC imorgon och då menar jag JÄVLIGT svårt! Förväntar mig en visselorkan så fort dom nuddar pucken och ett jävla ös när vi ångar på!

Bra! På'n bara! :twisted:

Kam meddela att det är upprorstämning i Cloetta center, det står 70+ i kö föra att fixa ticket.

Ut kommer en stackars tjej och säger att biljetterna är slut, vet inte om hon fortfarande är vid liv.

Nu kööööör vi!

Tisdagsfylla is the shit!!

Trogen! wrote

Kam meddela att det är upprorstämning i Cloetta center, det står 70+ i kö föra att fixa ticket.

Ut kommer en stackars tjej och säger att biljetterna är slut, vet inte om hon fortfarande är vid liv.

Nu kööööör vi!

Tisdagsfylla is the shit!!

Så klockrent! Imorgon

De tre första hemmamatcherna var bara uppvärmningen på ståplats. Imorn kör vi som om det inte fanns en nästa dag. Glöm inte halsduken!
(Jag måste hitta min.....)

Hoppas LHC delar ut alla jävla plåtar till dom loger som står tomma. Då menar jag till folk som vill gå, men kanske inte kan det pga av någon anledning. Inga jävla slipsnissar.
Kommunens loge brukar ju stå tom för jämnan mm. Jag vill inte se en ända ledig plats i CC imorgon. Dom sponsorer som vet med sig att dom i inte ska gå, ge vänner biljetterna så dom fyller dessa platser.

Sen blev jag lite förbannad på LHC, när dom tagit WL rum för att ett tv-team skulle ha sin utrustning där. Det måste finnas 30 andra rum dom kan använda. Det är guld värt att kunna hänga in jackan och på tisdag kommer det vara ett måste om man inte ska svettas ihjäl.

Jag trodde faktiskt inte vi skulle komma till den här stunden, men vi visade killarna och dom visade oss. Nu kör vi.

Sjukt taggad!

Ska bli riktigt jävla grymt!

Kul att det är fullsatt också!

Någon som söker biljett?
En kille på jobbet har en sittplats över Sektion B1 pris 285kr (260+25kr alltså inköpspris).
Tänkte att det säkert finns någon stackare som inte lyckats få tag på biljett, går ju utmärkt att
stå på ståplats även med denna biljett. Vid intresse skicka pm eller ring 0706 77 77 74.
Först till kvarn, hämtas i centrala Linköping idag helst.

LKPG wrote

Sjukt taggad!

Ska bli riktigt jävla grymt!

Kul att det är fullsatt också!

Någon som söker biljett?
En kille på jobbet har en sittplats över Sektion B1 pris 285kr (260+25kr alltså inköpspris).
Tänkte att det säkert finns någon stackare som inte lyckats få tag på biljett, går ju utmärkt att
stå på ståplats även med denna biljett. Vid intresse skicka pm eller ring 0706 77 77 74.
Först till kvarn, hämtas i centrala Linköping idag helst.

Nä det går inte att stå med sittplatsbiljett, kom ihåg premiären och då prioriterade de alla med ståplatsbiljett så då fick man sitta...

Riktigt härligt med lite drag efter hockeybiljetter i Linköping! Det var några år sedan en match kändes så het som denna.
Jag kunde tyvärr inte närvara vid senaste hemmamatchen (Fredag) Jag har läst på flera ställen att stämningen var något extra. Ni som var där och i smeten, hur pass bra var det egentligen? Kommer vi toppa det imorgon?

Halsduk på!
Framåt Linköping!!
// MagnuM

Det känns riktigt trisst att inte kunna vara i CC imorgon. Länge sen jag var så nervös inför en match. Kan klacken låta som i fredags så blir vi jävligt svårslagna. Orkar bara inte med en förlängning ala SAIK förra året. Nu måste vi VINNA!

Fy fan vad fort biljetterna tog slut, tur att man var där i tid. Jag kom till Arenan 10 i 11 ungefär och när jag köpte min stå vid 11.20-30 ungefär fanns det 20 ståplatser kvar. Hoppas alla trogna fick biljett så det inte bara blev massa förstagångssupportrar som går dit för att det är häftigt...

Alla biljetter slut. Men fick precis ett mail från LHC om att det kommer att ske ett restsläpp imorgon klockan 13:00. 50-300 biljetter kommer då att släppas till allmänheten.
// MagnuM

MagnuM wrote

Alla biljetter slut. Men fick precis ett mail från LHC om att det kommer att ske ett restsläpp imorgon klockan 13:00. 50-300 biljetter kommer då att släppas till allmänheten.
// MagnuM

Från LHC's hemsida.

LHC kommer nu under dagen att sammanställa alla reservade biljetter av förbund, bortalag, samarbetspartners samt icke uthämtade bokningar och sedan kommer man att släppa de kvarvarande biljetterna kl. 14.00 i morgon tisdag, matchdagen. Dessa säljs då enbart i LHC Kundcenter.

-Det kan röra sig om allt mellan 50 och 300 biljetter och blandat ståplats och sittplats, säger Anders.

Fan att man ska bo så långt bort, kan inte åka in imorn 🙁 Köper gärna ståplats biljett av någon! 🙂

Bra jobb av LHC:s kansli för att fylla hallen till bristningsgränsen!

Frölunda räknar med att Pebben Axelsson lirar. Ska vi tippa på att han spelar skadad?