Det här var så jävla dåligt så man vill gå och deppdö!
Ingen och ingenting får godkänt i den här matchen. Vi spelar helt utan hjärta, vilja och energi. Dåligt boxplay, svagt powerplay, obefintligt försvarsspel och ineffektivt anfallsspel.
I den här tråden kan ni läsa om att LHC är oroade över stämningen/draget i arenan och därför funderar på att greja med några animationer på mediakuben som ska funka som "publikvärmare". Jag föreslår att man istället funderar lite ikring det som sker på isen. För spelar man på det här viset så lär det inte bli någon stämning, oavsett animationer.
Lener och hans målvaktsbyte skiter jag faktiskt i. Det är spelarna på isen, inklusive Engstrand och Norrena som förlorar den här matchen.
Som sagt; ingen vilja, inget hjärta, ingen attityd. Då vinner man inga matcher. Och att spelarna går in och beter sig på det här viset kan man inte lasta Lener för. Jag är ingen större fan av Slava Lener, det är ingen hemlighet, men det känns lite lätt patetiskt att totalsåga honom för att spelarna åker och hänger med huvudet och låter Rögle plocka hem tre poäng i CC.