Jag måste också ställa mig lite frågandes till att folk idag inte sett att Honken lyft sig i ett annars blekt LHC!
Hade egentligen inga förväntningar på honom utan såg han som en i gänget: Molinder och Tolsa till överflödig, kanske tom allsvensk bredd där jag oroade mig att potentiella framtiden i en sån som Lindhagen mkt riktigt skulle få stå åt sidan för dessa!
Honken dock ingen frälsare på något sätt, men med tanke på hur Musse, Zacke och J. Andersson hittills varit under all kritik kontra de förväntningar man haft tycker jag Honken har sin plats i laget!
Jämtin, Petterström och till viss del på slutet Karlsson är folk som lyft sig jäntemot förväntingarna, och för mig har nog #18 vart allra störst och kanske genomgående bäst då Jämtin, våran stjärna har haft några dippar ändå!
Tjeckerna får vakna NU om de ska få godkänt, allvarligt talat, de är här för att leda detta lag, inte vara en del av ett kollektiv..
Och när resterande delar av LHC ställer sig bakom dem, och poängen från dem uteblir (fel eller inte) så torskar vi poäng efter poäng...
Fram med vinnarskallarna om ni har några nu för helvete!
Detta var bara forwardsidan... Backsidan tar vi nån annan gång!