Johansson wroteHaahaa, så jäkla sjukt!!!! Vad håller Cluben på med????
Där håller jag med! Vem vet om LHC ens vart intresserade av Junland i detta läge? Skandal av LHC att inte ge utrymme, samt betalt i den mån Junland vill ha!
Utan att veta några siffror tror jag bestämt att han skulle tillföra backsidan allt då den är relativt tunn idag!
Jag förstår att Junland tar chansen för mer pröjs i ett lag som kämpat för hans namnunderskrift, men det känns som om en hund ligger begraven nånstans! Att LHC inte värvade hem han är rent utsagt USELT... Att missa en egen produkt/hemvändare efter att endast presenterat skitiga förlängningar med gnuggare och värvningarna av Honken och Molinder tyder i mitt tycke på att LHC inte har alla hästar i stallet just nu! Att dessutom ha Rysslandsproffs som hyresintäkter på det... Nej fan, jag är yr i skallen!
Surt att Junland inte kommer spela här, men jag har svårt att se Jonas själv som syndabocken i detta... Oavsett vad man säger ang att man ska spela i LHC i Sverige eller icke, så framgår det hittills inte om han ens varit önskvärd, eller hur väl LHC skulle värdera hans närvaro i truppen... Så vem vet, LHC kanske inte var beredda att kontraktera Jonas för annat än i Hockeykretsar kallat Kaffecash, och förväntat sig han skulle gå med på det bara för att vi snackar om moderklubben hans!
🙁
Hade gärna sett Junland i LHC nästa säsong, och många säsonger framöver!
Och hoppas trots detta han kommer spela i den blå dressen nån gång i framtiden!
Men detta suger LHC, vad fan håller NI på med inför nästa säsong???