M Holmqvist klarar vi oss bra utan...! Brorsan skulle jag dock kunna tänka mig, en riktigt duktig offensiv back som kan göra det oväntade, alla här minns väl hans patenterade skottfinter i PP?
Attityden var väl kanske inte den bästa men jag undrar da inte om de har att göra med den nu diagnostiserade astman? Är själv astmatiker om än i mildare grad, men man orkar betydligt mindre utan medicinering, vilket kan te sig som slöhet.
Hursomhelst, tycker som manga att man bör överväga ett byte pa Hemlins post, vad har han hittat för guldkorn? Han har kammat hem en del bra dealar som Hlavac / Hlinka men det förstar väl de flesta med lite hockeykunskap att de skulle bli succe i ES? Knuble, Morrisson mfl är ju faktiskt Mikes värvningar mer eller mindre.
En gang i tiden knöt man till sig unga blivande "stjärnor" som Franzen, Honken, Timpa mfl, scoutningen av spelare i AS, juniorligorna, div1, Europaligorna och AHL, Collage mfl är för dalig nästan obefintlig känns det som, sitter Hemlin pa eliteprospects och värvar nuförtiden?