- inspiration
2006 1.0
2007 2.0
2008 3.0
BITD Bonus

[size=150]Måndagen den 28 december 2009 kl 19:00, Cluben - Rögle BK, Cloetta Center[/size]
- Back In The Days 4.0

- senaste nytt
På grund av indraget tillstånd på Maxim, så kommer uppladdningen istället ske på Palatset. Mer info om Palatset på palatset.nu. Observera också att tiden är ändrad, från 16.00 till 14.00.

- information
Observera att BITD i vanlig ordning inte är sanktionerat av WL, utan ett privat initiativ för att samla alla element under samma fana.

- biljetter
Förköp är att rekommendera. Köp din Ståplatsplåt här

SCHEMA

- uppladdning
Palatset slår upp sina portar klockan 14:00 den sista måndagen för året. Samlingen välkomnar alla med LHC-hjärta i allmänhet, och den äldre, Stångebrogenerationen, i synnerhet. Vi laddar inför årets sista match sista match tillsammans. Observera att åldersgränsen är 18 år.

- supportermarsch
Oavsett om Ni hookar upp på Palatset eller inte, så ska ni självklart vara en del av kvällens höjdpunkt. Vi samlas utanför Palatset vid ca: 18:20 för fetaste tåget hittills! Dra med alla polare och gå gemensamt med alla LHC-bröder och systrar, ung som gammal, sittplats som ståplats - missa inte detta!

- matchen
I vanlig ordningen är detta årets undantag: Oavsett om du har sittplats, bojkottar eller jagar isbjörnar på Arktis, ska vi ALLA till Ståplats! För en match ber vi er strunta i principer och löften, låt oss tillsammans skapa nostalgi a la Stångebro. Magin ska tillbaka!

- efterfest
Sker på palatset. Nuff said...

[size=150]Väl mött![/size]
/ a, b, c - lhc

Fint! Äntligen dags igen!

Ledighetsansökan dagen efter inlämnad - check!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag kommer.

Underbart! Stångebrogenerationen var det ja :twisted:

// MagnuM

Glöm nu inte att köpa tickets för dom KOMMER att ta slut väldigt fort till denna match.

SUPPORT YOUR LOCAL TEAM!

GAMLA SOM UNGA!!!

Underbart!

Ledighet fixad, biljett fixad!

Vicken nostalgitripp jag fick från bonusvideon

Tack alla inblandade

Håller med föregående talare. Helvete vilka minnen!

Forza!

Fan vilket sug det verkar vara. Hela 8 personer som skrivit här inne.
Vad fan är det med er, största som händer iår troligtvis och knappt någon respons. Kanske blir som vanligt, folk får upp ögonen en vecka innan och undrar sen varför allt är så jävla dåligt när dom missat hela grejen.

Tagga nu, se till att få med er allt folk, snacka upp dom redan nu, se till så dom fixar plåt nu.
Det ska vara fan vara mer tight på ståplats än förra året, och då fick 50 pers stå i puben och kolla för det var fullt.

Kanske dags att se till så vi tar familje stå iår också, borde inte vara några problem att fylla båda dom sektionera.

kan ju garantera att det kommer mer folk än dom som skriver här 😉.
Ingen sign up va?

det gror nog mycket under ytan oroa dig inte 8)

Qvintus >>

Oroa dig inte, jag tror nog allt att folk kommer. Det här måste man ha en grymt bra anledning för att missa. Och ingen har heller sagt att en kommentar i bullen innebär att man kommer att närvara. Jag är exempelvis grymt taggad, även fast jag inte skrivit en rad i den här tråden (förrän nu).

Qvintus wrote

Vad fan är det med er, största som händer iår troligtvis och knappt någon respons.

Hör inte du till dom som brukar ifrågasätta varför folk skriver på forumet och inte utför något istället? 8) Tänk på att det är betydligt fler som läser än som skriver.

För övrigt kan meddelas att ni kan räkna in mig. Barnvakt är redan uppstyrd!

Qvintus wrote

Kanske dags att se till så vi tar familje stå iår också, borde inte vara några problem att fylla båda dom sektionera.

Jag satt och tänkte på samma sak. Förra gången var det som sagt folk som inte kom upp pga trängseln så varför inte? Får en känsla av att vi kommer bli ännu fler den här gången. Borde väl kunna lösas på ett bra sätt om man snackar med LHC!

Nu är biljetten fixad :twisted:

Earplug wrote
Qvintus wrote

Jag satt och tänkte på samma sak. Förra gången var det som sagt folk som inte kom upp pga trängseln så varför inte? Får en känsla av att vi kommer bli ännu fler den här gången. Borde väl kunna lösas på ett bra sätt om man snackar med LHC!

LHC brukar ju inte vara så hjälpsamma i sådana frågor och önskningar från oss FANS..
Men man kan ju hoppas..

köttet wrote
Qvintus wrote

Vad fan är det med er, största som händer iår troligtvis och knappt någon respons.

Hör inte du till dom som brukar ifrågasätta varför folk skriver på forumet och inte utför något istället? 8) Tänk på att det är betydligt fler som läser än som skriver.

För övrigt kan meddelas att ni kan räkna in mig. Barnvakt är redan uppstyrd!

Bra där Köttet.
Jo det brukar jag, men man kan ju både utföra något och skriva :wink:

http://www.facebook.com/Acke80?ref=name#/photo.php?pid=4586986&id=646086326

Nu finns BITD LKPG vol. 4 t-shirten för beställning också!! Se nedan för mer information.
Ett måste för den nostalgiske att ha under skjortan den 28:e!!

T-shirt: 100kr
Logo: BITD Lkpg vol. 4.
Modell: Svart, V-ringad modell (ej som bild). Normala storlekar.
Beställ: Sätt in pengar i förskott på BG 5939-9444 (Esset Sport) tillsammans med namn och storlek, maila även beställning till alex@essetsport.se .
Sista beställningsdag: Söndag den 6:e december
Delas ut: På Maxim på matchdag 28 dec.
Kontakt: "Acke", 0702-782888

Kör bara kör. Får alla plats på Maxim? 😐

Kaiko wrote

Kör bara kör. Får alla plats på Maxim? 😐

Får alla plats på Ståplats?

Ska bli grymt kul den här matchen, är det nått specielt tifo till den här matchen?