Ja, jag vet en hel del. Jag var under min högskoleperiod väldigt intresserad av kunskap om olika politiska inriktningar på högerkanten, tillika organisationer i Sverige. Jag var i kontakt med några, och forskade lite på egen hand. Jag är även personlig vän med s.k. avhoppare samt folk som arbetat med tidningen expo, ifall du vet vad det är.
Har även varit i kontakt med folk som jobbat inom Exit, om du också vet vad det är för något.
Svar nog?
Vad gäller admin så är det klart och tydligt vad du själv står i denna fråga. Du kan dessutom dra åt helvete pga av din brist på hövlighet tillika opartiskthet vad gäller forumdeltagare. Du smickrar inte din klubb.
Patetiskt försök till påhopp, orsakat av misstolkning/missförstånd eller motsvarande? "Helvete" vet jag inte var det ligger, men med tanke på hur sympatiskt du uppträder är det synd om dina medmänniskor, så om du bor i Karlstad kanske det är där helvetet ligger? Sanningen är inte alltid smickrande, speciellt om man förolämpar folk... //Admin
Tack för mig.
...eller som vi säger på öschötska: Häddåmädä'! Om du nu väljer att lämna självmant, det vill säga. //Admin