Kjeppkinesen Fantomen Vi på Bullen säger grattis och tycker ni har gjort det bra som spelat gravida hela hösten. Det är år 2025. Även karlar kan bli gravida och det får man faktiskt inte skratta åt, även om det är skitkul.
Debruyne Sen dethär också 😂😂. “Viktigt att varenda krona går till Leksand”. Därefter väljer man att släppa egen Leksand merch som går rakt ner i fickan. Vilka hycklare!
Kolle42 Leksandsfans har rätt. Musikhjälpens tema var ett stort hån mot de tusentals svenska barn som idag mår skit och utsätts för våld i skolan av just dessa niffebarn. Nytt rekord på 74,6 miljoner blev det, duktigt. Luna på Morö Backe hälsar.
JofaTitan Herregud, haha! Det klassiska “jag kan inte vara rasist för jag har en svart kompis”-försvaret. Leksingar alltså…
HVåkerur Babba Vadå han har ju hellre en somalier som busschaufför som säger hej hej än en svensk som inte säger hej. Tydligt tecken på en icke-rasist!
HVåkerur När jag växte upp: “ät upp din mat, tänk på barnen i Afrika” Jag till mina barn: “ät upp din mat, tänk på hockeyspelarna i Leksand”