Ahlberg ananasen wroteEn annan hade tv-kväll o somnade innan klockan slagit 23 , det var inte helt fel heller vill jag lova Billigt framför allt.
Hellraiser Kaiko wroteVi sitter 9 i Fanatics och tar bra. Peking skall falla ikväll!! Nå? Föll Peking?
crikon Inte lördagsnöje men såväll fredagsnöje, vilka ställen kommer min 18åriga släkting in på en fredag på stan? Har inge koll på åldersgränser nu längre efter 25+.
Robin013 crikon wroteInte lördagsnöje men såväll fredagsnöje, vilka ställen kommer min 18åriga släkting in på en fredag på stan? Har inge koll på åldersgränser nu längre efter 25+. La Scala, Bq, Gulan, 55an, Plaza, Maxim. Roligare än så blir det inte. Men man kan allt slinka in på Platå med i vissa fall.
1986 Robin013 >> Är det verkligen 18 på Maxim på fredagar? Annars kommer din släkting in på studenställena [hg], Flamman, VilleValla och NH om någon i sällskapet har LIU-kort och visar upp detta.
apanjokko Robin013 wroteThe Champ är det nog 18 på med om jag inte har fel? har inte vart där än, är det bra?
Robin013 Har inte varit där, men på lördag kan det bli debuten på The Champ, men det ser inte så pissigt ut.
[raderad] Högre hjärnhalvan VS Vänstra hjärnhalvan. Ã…t vilket håll får ni den dansade damen att snurra åt ? För mig så snurrade hos först medurs, men efter ett tag då jag började räkna lite så ändrade hon plötsligt håll. Det hela går tydligen ut på beroende på vilken hjärnhalva man använder så kan damen ändra håll. Mystiskt var ordet. Så detta är perfekt Lördags nöje för er som är hemma.
Rosin Fröberg wroteHögre hjärnhalvan VS Vänstra hjärnhalvan. Ã…t vilket håll får ni den dansade damen att snurra åt ? För mig så snurrade hos först medurs, men efter ett tag då jag började räkna lite så ändrade hon plötsligt håll. Det hela går tydligen ut på beroende på vilken hjärnhalva man använder så kan damen ändra håll. Mystiskt var ordet. Så detta är perfekt Lördags nöje för er som är hemma. Hmm, jo det stämmer att hon tycks ändra håll ibland, men tittar man på speglingen i golvet kan väl bara moturs vara möjligt?
Ahlberg Nej det är simple as pie. Ser man bruden från det perspektivet att vi tittat på henne uppifrån så snurrar hon motsols. Ser man hon lite mer underifrån snurrar hon medurs. Det mest påtagliga för mig var moturs!
fulla muggar Här kommer några tips på saker att göra.... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2206&a=707472 Själv ska jag sitta passivt och se på film istället för rulla jordnötter.
Hellraiser Ahlberg wroteNu sitter man med en kall i handen! The kristet utseende i högtalarna snart! Fan va nice! Nu blev jag sugen på att dra lite äkta punk här med. Börjar nog med The Kristet - "Kairos Fjollor"! Tack, Ahlberg! 8)