gapande hunden Här kan man skriva ner det man gör lördagen till ära!! Gapande hunden med följe beger sig till annan ort och festar till det med absinth och rövin. gapande hunden hälsar trevlig helg till alla lhcare!
[raderad] Själv sitter man bakis o kollade nyss på Tjekien - Tre Kronor , Vinst med 2-4 😃 2 st LHC mål . Honken och Tony 😃
Robie Var en skön och lugn lördagkväll med massor utav sport. Perfekt "dagen efter", efter att ha gjort stureplan osäkert! :wink:
Målis Ja idag var det lördag igen! Den kommer tillbringas med dotter och sambo samt en kebabrulle. Fan vad skönt det är med helg!
Slutaglida Lördagsnöje Nu så ser jag på fotbolll Ikväll mjölby friåkning ! 20.00 till 22.00 ! 🙂 Första för i år 🙂 Yippie !
bobbe Lördagsnöje: övar inför elitseriesäsongen genom att bevittna en av de tråkigaste matcherna på länge - Mora-Brynäs.
Dirren japp, hemma med 3 ungar och fru, dricka upp sista Tysklandsölen , bli full , tafsa på frun , få en smäll, gå och sova, vakna bakfull, städa husvagn , klippa gräs, spy i häcken....andfådd sova middag...jaaa, lät som vilken lördag kväll som helst
Robie Dirren wrotejapp, hemma med 3 ungar och fru, dricka upp sista Tysklandsölen , bli full , tafsa på frun , få en smäll, gå och sova, vakna bakfull, städa husvagn , klippa gräs, spy i häcken....andfådd sova middag...jaaa, lät som vilken lördag kväll som helst Hahaha! Ja, du har det inte lätt du, gubbe! 😉
[raderad] Dirren wrotejapp, hemma med 3 ungar och fru, dricka upp sista Tysklandsölen , bli full , tafsa på frun , få en smäll, gå och sova, vakna bakfull, städa husvagn , klippa gräs, spy i häcken....andfådd sova middag...jaaa, lät som vilken lördag kväll som helst Har du husvagn? Nu igen...
Dirren japp, en som jag får dra den här gången, en riktig vintervagn dessutom men lite billigare än förut, Solifer 5602i -91 med små barn är det dumt att köpa dyrt !!
Kaiko Lördagen blev lugn på dagen och frusch med några grabbar på kvällen. Slutade av med Platå och Kebab-baren
Tengil Bortamatch. Motståndet var rätt OK. Kan tänka mej en returmatch om så där ett halvår. Ska ge henne en chans att komma upp i min division först.
Ahlberg Kaiko wroteLördagen blev lugn på dagen och frusch med några grabbar på kvällen. Slutade av med Platå och Kebab-baren Som sig bör... Uppe i lappskogarna hamnade man i slagsmål, men fick dansa romen av sig med 4 brudar. Avslutade kvällen med pizza efter krogen och trevligt sällskap :twisted:
Kaiko Uppe i lappskogarna hamnade man i slagsmål, men fick dansa romen av sig med 4 brudar. Avslutade kvällen med pizza efter krogen och trevligt sällskap Låter som en toppen kväll! (avis på dej)
Hellraiser Lördagen var lugn, faktiskt. Minns inte riktigt hur jag fördrev dagen men på kvällen blev det middag med flickvännen och sen, efter den kulinariska sensationen jag slängt ihop, blev det bio (Bourne Ultimatum). Toppenkväll!
Ahlberg Kaiko wroteUppe i lappskogarna hamnade man i slagsmål, men fick dansa romen av sig med 4 brudar. Avslutade kvällen med pizza efter krogen och trevligt sällskap Låter som en toppen kväll! (avis på dej) Haha, jag vet, det kanske inte låter så lockande då man haft bättre fyllor. :wink:
ananasen En annan hade tv-kväll o somnade innan klockan slagit 23 , det var inte helt fel heller vill jag lova