Hellraiser bobbe wroteJag är med, det kommer att bli en hektisk kväll med innebandy 18:40 och sedan rinkbandy... 😉 Fel tråd nu, jag vet. Men: 18:40? Sa vi inte 20:40?
Uffe Som det ser ut nu har vi åtminståne fullt lag till fredag, vore trevligt om vi kunde få in någon reserv också. Carlén och Lorentzon, var har ni tagit vägen? Nån mer som vill dubbla från Innebandylaget? Laget! Bobbe Uffe Fingal Rosin Emil E Erkki
Uffe Nu däremot har vi inte ens fullt lag efter att jag fått reda på att Fingal inte kan vara med så nu behöver vi verkligen folk som kan ställa upp.
Uffe Vi är i stort behov av åtminståne en spelare till inför kvällens match, eller iallafall lite utrustning som Jonstad kan låna för då ställer han upp och spelar. För som det är nu är vi 5 spelare varav en är målvakt så det vore ju bra om vi kan ställa upp med fullt lag på banan iallafall. Laget: Bobbe Uffe Emil E Rosin Erkki Jonstad om vi hittar utrustning.
DarkSniper Har precis kommit hem från jobbet... jag kan spela ikväll om matchen börjar 21.50??? /Lorentzon
Uffe Det blev tyvärr förlust i kvällens match. Slutresultatet skrevs till 4-7 och målskyttar för WL var Fingal 2, Emil och Erkki varsitt.
Uffe Nu på Onsdag är det dags för match igen, 2/12 22.30 Saab The Rest./Ispr. - White Lions. Klara för spel Uffe Fingal Emil E Emil A Rosin
bobbe Jag har lite skadeproblem och skulle helst avstå kommande match. Om det behövs kan jag spela, men som sagt helst inte.
Uffe Uppdaterad trupp! Uffe Fingal Emil E Emil A Rosin Abzor Mattias Väntar på besked av Erkki, Lorentzon, Carlén Så det verkar som att du kan få vila kroppen Bobbe, vi måste bara lösa skydden
Uffe Nu har det tillkommit ännu en ny spelare så nu har vi två nyförvärv på planen i morgon. Uffe Fingal Emil E Emil A Rosin Abzor Mattias Anders