Uffe Ni behöver inte fundera på eventuell comeback ikväll längre eftersom våra motståndare har lämnat WO vilket betyder att vi inte har någon match ikväll.
Jonstad Uffe wroteNi behöver inte fundera på eventuell comeback ikväll längre eftersom våra motståndare har lämnat WO vilket betyder att vi inte har någon match ikväll. Grattis till segern! 😃
Uffe Då var det dags för match igen, förhoppningsvis får vi spela den här gången. Matchen är på måndag 9/11 22.30 och för motståndet står Team Kurfitzen. Jag och Fingal är med, Vilka mer?
emil_e89 Som det ser ut nu så har jag feber och halsont till och från så min medverkan är osäker men jag återkommer när det börjar närma sig.
Uffe Uppdaterad trupp till måndagens match Uffe Fingal Abzor Erkki Emil A Emil E tveksam Jag räknar även med: Bobbe, Rosin, Carlén och Lorentzon
emil_e89 Liten uppdatering gällande mig, känner mig lite bättre så det lutar lite mer åt att jag spelar men det är fortfarande en bit kvar till att jag är spelklar.
Uffe Uppdaterad trupp till matchen imorgon Uffe Fingal Abzor Erkki Emil A Rosin Bobbe Emil E (förhoppningsvis) Carlén och Lorentzon brukar vara sena med att anmäla sig så förhoppningsvis spelar även dem och då har vi en stark trupp som borde kunna plocka hem en seger.
Uffe Mycket bra match ikväll måste jag säga, alla 7 spelare förtjänar beröm enligt mig men lite extra plus för Bobbe i kassen och Emil A med en hattrick. Övriga mål i 6-1 segern gjorde Fingal 2 och Rosin 1. Vill även redan nu göra er uppmärksamma på att nästa match spelas fredag 20/11 kl 21.50.
Dirren Grattis grabbar !! Vi får se om det kanske blir något gästspel i vinter , har haft det ganska så körigt ett tag nu + att ryggen har spökat lite till och från , det blir så på gamla gubbar med stora magar. Detta håller jag på att råda bot på genom lite diet samt röra på mig på mitt löparband. så vi får se....
Uffe Då var det dags för match igen, nu på söndag 20/11 klockan 21.50 möter vi Saab Malmen och förhoppningsvis kan vi plocka in nya poäng. Laget just nu! Uffe Fingal Emil E Rosin
Uffe Rosin wroteUffe wrote...söndag 20/11... Näää, va? Litet hjärnsläpp där, givetvis är det FREDAG 20/11 21.50 som gäller