Asplund # 77 wroteForzaHV wroteAsplund # 77 wrote
Jag tror mer på goa värmlänningar än på kaxiga frikyrkliga fans från Bibelbältet
På vilket sätt är Expressen "goa värmlänningar" och sen när blev Jnytt "kaxiga frikyrkliga fans från Bibelbältet"??
Förstår att det är jobbigt att ha brist på argumentation...
Jag har hört från några av de drabbade
Sen ska ju inte NI kasta sten i glashus!!
Vilka fans hade på sig T-shirts med texten "Jag hatar också LHC"???????
Så de "drabbade" talar naturligtvis helt och hållet 100% sanning???
Det är sannerligen inte ofta de som beter sig illa erkänner hela sanningen om sitt eget beteende i efterhand, även om de "åker dit".
Självklart räknar jag inte med något annat än att eran förförståelse av det som hänt skall vara annat än kraftigt påverkat av era starka aversioner mot allt som har med HV71 att göra.
Men det gör inte på något som helst sätt att ni skulle ha särskilt mycket rätt i era påståenden.
Kasta sten i glashus?
Själv har jag aldrig någonsin burit någon "Hata LHC" T-shirt, och det skulle aldrig någonsin falla mig att göra det heller (anser det löjligt och meningslöst).
(De få gånger jag uttrycker "hat" i samband med ishockey är när jag tycker att någon motståndarspelare går rejält över gränsen).
Dessutom, så har alldeles nyligen en HV-supporter blivit utkastad från KA för att han hade just en "Hata LHC" T-shirt.
http://forum.hv71.se/viewtopic.php?t=2115&postdays=0&postorder=asc&start=30
Jag har för den delen inget emot LHC som lag som sådant, och det skulle aldrig någonsin falla mig in att dra alla LHC-supportrar över en kam.
Men den här tråden, och en hel del i det här forumet får mig att undra vad en del av er här håller på med.
Orsaken till agerandet mot både FBK:s och i det senare fallet HV-supportern har ytterst sett att göra att HockeyLigan har skärpt reglerna en hel del gällande nidtexter.
Dessutom så har jag fått bekräftat från mycket trovärdiga källor att de aktuella FBk-supportrarna definitivt gjort sig skyldiga till mer än att ha "HATA HV" T-shirts på sig.
Nu verkar ni ju dessvärre finna någon sorts allmän tillfredsställelse att kasta diverse osaklig skit på allt som har med HV att göra.
Det är ju naturligtvis inget som förbjuder eller hindrar er från att fortsätta met detta.
Själv tycker jag mest av allt att det är pinsamt, och till en viss del ganska underhållande att läsa.