jonas67 wroteLeffe wrotejaha, okej... pelle karlssons utalande om att elitserien ska ha 8 lag tycker jag var riktigt bra...
dags att diskutera detta då...
Om du inte ser skillnaden så är det ditt problem. Ett uttalande i den enda kanalen som sänder Elitseriehockyn är ju ett ganska officiellt uttalande, dessutom är ju inte Granqvist helt okänd i hockeysamanhang. Enligt ditt resonomang med att vi inte kan diskutera saker som inte alla sett eller hört så räcker det ju att jag missar en match och då får ingen diskutera den matchen. Har man inget att tillföra i en diskussion så får man väl acceptera att andra kanske vill diskutera det trots att man själv kanske missat något.
Om nu någon hört pelle karlssons uttalande så tycker jag väl det är helt ok att ni diskuterar det......
Försök inte styra vad andra vill diskutera och ta en rejäl funderare över vad dina inlägg i denna fråga har tillfört, det kanske hade varit bättre att hålla käften....
Det blev visst lite off topic, sorry..
Dags för dig att berätta vart jag skrivit mitt resonemang om att ni inte får diskutera Granqvists uttalande! Kom inte och påstå att jag skrivit nått jag inte skrivit för då är det snarare du som ska hålla käften...
Missar du en match är det bara å länka en massa sidor så är du med i matchen igen och då kan du vara med i diskussionen igen. Sen är en match mycket mycket mycket lättare att hitta information om ifall man missat den. Men om man missat ett uttalande som en person gjort är det mycket lättare om någon länkar till det. Går det inte, så kan man bara säga "han sa det under match, länk ej möjlig".
Jag har inte försökt styra upp någonting, har bara gett förslaget till länk då inte alla har hört det. DU där emot, försöker styra upp om vad man får fråga efter och vad man inte får fråga efter, sen kan DU ta dig en funderare över vad dina inlägg har tillfört, eller det behöver du inte för jag kan berätta det åt dig. Dom har inte tillfört ett piss! Så kolla först i spegeln innan du kör med dina påhopp för då lär du nog hålla käften när du ser hur du beter dig!
Vilka idioter det finns...
Diskussion avslutad.
Helt korrekt. På diskussionsforum får man ha olika åsikter om saker och ting, och det kan man ha utan att be andra människor (som dessutom alla är Clubensupportrar) hålla käften. Håll god ton - det gäller er bägge. //1986, moderator