Jirpo Kjeppkinesen Kaos i båset i slutet. Robban Olsson är en fraud! Vilket fiasko för Frölunda och Robban O. Är det det sista vi ser från honom i SHL på ett bra tag? Jag tror det.
HNez Kjeppkinesen Satt och funderade på hur detta borde kännas för Rögle-supportrar. Dan är deras nuvarande coach och de verkar älska honom. Men samtidigt så kan man ju inte sticka under stol med hur mycket Abbott-bröderna har betytt för dem som klubb.
Lejon-Fantasten HNez Men samtidigt så kan man ju inte sticka under stol med hur mycket Abbott-bröderna har betytt för dem som klubb. Precis och ändå har dem mage att kasta mycket skit på Cam Abbot, dem har mycket och tacka Abbot-bröderna för att dem ens är kvar i SHL och blev ett etablerat lag på övre halvan över tid.
Jirpo Lukkinen Totalt sett en underkänd säsong för Frölunda Robban O kommer till en färdigdukad nobelmiddag och sabbar det totalt. Säger lite om att hans kapacitet och är kanske en smula överskattad.
LangeLeveLHC Det där var en jobbig och tragisk match att se, oerhört patetiskt av Frölunda. Hade helst inte velat se Lule i semi…
HNez Denna jinxen från en Frölundasupporter är ändå fin. I rent spel så blev deras säsong drygt en vecka längre än vår
ananas Viktigaste matchen hittills på säsongen för FBK, och då petar man Larmi. Något säger det om vilket misslyckande det är för båda sidor. Svårt att se att han är kvar nästa säsong. Larmi har blivit synad, han var bara en produkt av Växjös defensiv.
Grumpy Badger stahl Man får ju hoppas.., Slutspel är ju intressant företeelse, man har mest sett det på tv, och så hoppas man att lag ska åka ut men att ingen ska vinna.
P22 Oj Rögle leder med 3-0 i 2a perioden. Mycket kvar och allt kan hända. Men vilken bedrift om dom lyckats vinna så har dom hämtat upp till 3-3 i matcher och avgörande har Rögle på hemmaplan
LangeLeveLHC MrWikozz med djupa och varma kondoleanser meddelar jag faktumet att de inte vände matchen. Jag funderar om det är lönt att kolla matchen i efterhand, är det bra hockey generellt eller är det brottningsmatch på is?
Pucken Så vi kanske snart kan mynta ett nytt uttryck i svensk hockey Göra en Färjestad : Tappa en matchserie med 3-0 😎