[raderad] Intervjuaren ba allt är fel med ditt lag atm, Cam Abbott är ju iskall..ingen min på fejset. Frågan är om allt raseras när gubbe i lodan är borta…
[raderad] Vore komiskt om FBK förlorar…vilket aprilskämt.. Där gick nog Studenics knä åt helvete. Ingen härlig syn. Satan vilket bråk! Men vilket Mål!! Domaren fick fasiken lägga sig över 2st.
[raderad] Jag insåg precis att niclas bäckström mäktade med tre mål denna säsong. TRE jävla mål! Det är ju fan lika uselt som mårtensson sista säsongen i cluben.
Lukkinen [raderad] Rätt klent med tanke på att han lyftes fram som världens kanske bästa spelare inför säsongen. Till och med Berhnhardt gjorde fler.
Kjeppkinesen Hade jag varit FBK-supporter hade jag varit lite orolig nu. Förlorar de nästa med riskerar de att gå till historien som Rögles absoluta bitch. Det tror inte jag babyfacet överlever.
Coaches challenge Hur i hela vete kan Laksola få döma en kvart? Helt otroligt dålig på att se när spelare förstärker. “Laksola dömer idag, lägg er ner bara så vinner vi”
Säg förlåt! [raderad] jag brukar faktiskt inte kolla Växjö matcher. Luleå kunde nästan spela lika tråkigt back in the days. Men växjö är ju på en helt annan nivå. Det är olidligt att kolla när de gör ett mål och spelar typ italiensk försvar. Något jag aldrig fattat är varför de inte kan ta i lite mer ibland. Bara de vill kan de ju lika gärna vinna över cluben med sex noll. Men liksom drar ned på tempot tio snäpp så fort de leder med ett mål och skrivar bara upp när de måste. Jag droe personligen deras många guld förutom taktiken sitter i att de sparar så jävla mycket kraft på sitt spel genom 52 omgångar. Aldrig sett på maken på ett lag som kan dra ned tempot så på beställning.
[raderad] Lukkinen förmodligen. Men alla Rövkliare fistbumpade domarna. Fesjestad dissade dem totalt. Valid shade… Tangnes har nog slängt en del deg under bordet känns det som. Hänvisar till inlägget i skämttråden som handlar om Lodin…