ananas Tycker jag inte. Den bästa står hela slutspelet, om det är såhär stor skillnad.

Det kan man ju tycka och det kan säkert funka i vissa fall. En av slutsatserna Frölunda drog efter slutspelet förra året var väl att de överspelade Lasse Johansson i serien mot Leksand och att han därför inte riktigt orkade hela serien mot Skellefteå. Därefter skulle de dessutom haft en finalserie, om de gått vidare.

Hoppas verkligen på Malmö. Sällan man brytt sig såhär mycket om en matchserie där Cluben inte spelar.

Brynässupportrar verkar som det var en självklarhet att de skulle sweep:a Malmö, för just nu på twitter så svingas det totalt. Man ska lämna Källgren och Djoos på vägen hem och de förtjänar inte ens att spela i föreningen. Det enda jag bara hoppas är att Källgren och hans familj slipper få hot och hat igen skickat till sig direkt.

alfie Det hade de, jag har sett folk på twitter skriva efter grundserien att “allt nu är en bonus”, samma personer skriver att kontrakt hit och dit ska rivas osv. Det är svinlätt att få hybris, jag menar kollar bara på hela våran förening efter förra året. Men ändrar man åsikt på två veckor så verkar det mer varit en “åsikt” för att verka lite cool.