SnipernPyatt2 Jag ställer mig tveksam till att långa, gnälliga och knasigt strukturerade inlägg på twitter från en officiell supportergrupp är mer tungan på vågen gällande framgång än att de har 7x mer i eget kapital.

5 dagar senare

Den tripping utvisningen som Skellefteå åker på är inte den “dyraste” jag någonsin sett.

De är verkligen inte stenhårda i bedömningarna mot Brynäs. Inte med utvisningar de får med sig, inte i bedömningar mot sig och nu inte ens med icings.

I morgon startar den nya säsongen 25-26 för LHC. Undrar om några av de gamla är med Werner-Broc-Kreu samt Linköpingsborna Ekmark o Törna eller är de portade tills vidare. Kanske dyker det upp några nya ansikten ? Hoppas Kovacs och kompisen Lennström känner på flåset och styrkan. Det är dags att börja spänna bågar o trösklar redan nu. De gamla Ekmark och Törna är det bra att hålla dörren öppen för man vet inte vad som väntar om något år eller så. Det är så man skapar klubbkänsla trots allt. Ginning Forsling-Lycksell-Högga-Karlström .Vrana - Lundmark ska känna sig välkomna att träna med gänget på plats. Det behöver ju inte innebära att träna tillsammans alla pass. Kan ju också vara så att tillgång med träningslokaler och redskap ändå finns,

Kallzon Det var väl klart redan innan han kom hit? Almtuna sa väl till och med i övergången att han var klar för en konkurrerande klubb till nästa säsong och att det var delvis därför man släppte honom?

alfie Det har varit klart i några månader, även om det inte varit officiellt.

Rob Helt otroligt att Svartvadet inte bara fått ett jobb i media utan två. Dåligt påläst, formulerar sig illa och skrattretande dåliga analyser.

Rob

Wikegård var hockey-tv:ns sista roliga karaktär. Idag är den ene precis lika tråkig som den andre, genomgång av underliggande siffror till trots.. (spyr)

Sätt Westberg i studion som programledare och ring in Dick Axelsson och Robin Figren. Gör nåt bara så det blir lite kul.