Mittzon Hade inte varit helt fel om Lander blir avstängd mot oss i vår hemmampremiär.

Följer avstängningarna med till nästa säsong?

Mittzon Spännande att se vad som händer med Timrå när Kapanen drar över till NA, ev Forsmark och Hållander också. Inte direk

Dahlén ska väl vara sugen på Schweiz med?

Vore väl nästan bäst om SAIK rök eller? Känns som de har störst potential på lång sikt att torska sin status och åka ned i HA. Dessutom sömnig publik och ett ändlöst filmande…

Hur är det inte straff där när Tomasek görs ner?

Jag undrar om Lodin och Lindbäck är på toaletten och pudrar näsan i pausen? Märks att Färjestad är sämre i år. Saknaden av Lawner är gigantisk🙃 kan någon gissa hur många öl det går för lindbäck på bussresan hem? Det gick ca 2-3 öl på närmsta bortamatchen, när han lirade för hustrumisshandlarna. Nu snackar vi 95 mil,typ.🙃

Klart rättvis seger för Saik. FBK har varit för dåliga under slutspelet! Skönt få tyst på experterna som tippade FBK SM guld! Jag var aldrig lika övertygad.

Mitells kontrakt går ut nu. Han blir inte kvar. Eventuellt Schweiz för Mitell!

Detta är alltså vad FBK:s officiella supportergrupp lägger ut på twitter efter man åkt ur. Jag kanske är annorlunda, men jag ser fan inte charmen med att gå in i säsong med kravet att man ska vinna guld. Hur är det spännande? Sen att man som officiellt konto lägger ut detta, nja stelt och att man inte korrekturläser det? Jag menar, läs denna styltiga mening: “…alla lämnat slutspelet under första rundan av slutspelet

Såg ni intervjun med Mitell direkt efter matchen? Snacka om att mellan raderna skylla hela förlusten på Lindbäck.

SnipernPyatt2 Jag ställer mig tveksam till att långa, gnälliga och knasigt strukturerade inlägg på twitter från en officiell supportergrupp är mer tungan på vågen gällande framgång än att de har 7x mer i eget kapital.