ananas

Snyggt!

7 millar är en ganska så överkomlig hyra ändå kan jag tycka. Det är väl nåt sånt som är standard i SHL?

Har vi budgeterat exklusive att gå till slutspel eller kommer ett eventuellt ingenmansland innebära miljonförlust på resultatet?

Som jag har förstått det så har vi inte budgeterat för slutspel, så om vi skulle gå till slutspel så blir det en liten extraslant till nästa år budget.

    jg nog ska ett bottenlag budgetera för att åka ur SHL? Allt bättre kan då ses som bonus.

    • jg svarade på detta.
    • Nils gillar detta
      23 dagar senare

      Vad hände med den där appen som snackades om? Existerar den? Är den klar? Kan jag köpa något i den?

        Matematikern Den existerar men iaf jag har inte skitmycket användning av den. Man får laguppställningen lite tidigare än den släpps på swehockey och man får pushnotiser om nyheter. Typ.

          Apropå att den här tråden återupplivades nu. Hur ska man göra framgent med den skrala säsongsbiljettförsäljningen? Ni som är säsongskortägare - vad får ni för förmåner som medlemmar och lösbiljettköpare inte får? Utöver det uppenbara då förstås, att man har en fast plats.

          Hade gärna sett att man crankar upp erbjudandet kring säsongskorten för att öka deras värde. Behöver inte kosta pengar. Hembesök av en spelare, signerad t-shirt eller whatever, något som gör att man köper det där jävla säsongskortet även fast man vet att man kan få det mer flexibelt och komma billigare undan genom att köpa billiga biljetter till matcherna man helst går på. Vi måste få och borde kunna bygga en bas med typ 5000 säsongskortsinnehavare för att kunna få förutsägbarhet i ekonomin och för att sluta behöva panikrea ut biljetter.

            alfie Alright så en dunderflopp till med andra ord? Ser inte bra ut för ledningen.

            Notiser borde varenda människa stänga av eftersom det fullständigt fördärvar din uppmärksamhet. Laguppställningen har iallafall inte jag kännt att “fan va jag måste få tag på den INNAN swehockey, går ju inte sitta här o vänta på”.

            Ska den avvecklas eller utvecklas (kosta ännu mer pengar) till något användbart?

              Kjeppkinesen Man märker att ingen bryr sig om appen. “Deals med våra partners”;

              Ligger gammal skit från höstas.

              Ae nu är det negativt här men blir så less när man ger sig på sånna här projektet och inte gör det ORDENTLIGT. Ännu ett halvhjärtat försök.

              Hur fan kan inte en KÖP SÄSONGSKORT 25/26 va det första man möts av?

              Istället var den en skitful punktlista med “nyheter i appen”. För helvete blir galen på sånt här.

                Fredde Tycker det är ett bra sätt att använda appen. Skicka ut lite nyförvärv och laguppställningar innan övriga kanaler rapporterar samma sak. Sedan tycker jag det finns saker att förbättra. Som @Matematikern nämner måste den vara uppdaterad med nytt material också går inte ha massor gammalt skit liggandes överallt.

                Ni som har säsongskort är dom knutna till appen på något sätt? Jag har bara vanligt medlemskap i LHC men det verkar vara bundet där iaf.

                  Fredde Det är säkert kanonbra men appjäveln måste ju dra in lite stålar också för att rättfärdiga sig själv. Det där kunde dom likväl slängt ut på 98 andra ställen på internet.

                  KÖP skit måste ju va fokus här! Behövs fan inte en egen app för att skicka ut nyheter!

                  Metallica

                  ”Ni som har säsongskort är dom knutna till appen på något sätt? Jag har bara vanligt medlemskap i LHC men det verkar vara bundet där iaf.”

                  Mitt medlemskap har inte kunna kopplas till appen. Det går säkert att åtgärda, men jag har inte brytt mig.

                  Metallica Ni som har säsongskort är dom knutna till appen på något sätt? Jag har bara vanligt medlemskap i LHC men det verkar vara bundet där iaf.

                  Ja, jag har mitt säsongskort i appen. Det räckte med att registrera med samma e-post som man köpte säsongskortet med så gick det in automatiskt

                  alfie Det finns typ inga säsongskort men ändå är det halvfullt vid slutsålt? Oftast stora hål på flera ställen. Får inte riktigt ihop det. Är det 2000 pers som köper en stol o aldrig rör sig i arenan? Är det otydligt att man faktiskt får sitta på sin stol?

                  Är det slutsålt så ska folk sitta som ansjovisen i Grebbestads ansjovis.

                    alfie Jag har mitt säsongskort där, notiser/nyheter kommer ut först där men där är jag osäker på om vi kort och eller medlemmar får nyheter i den appen ännu snabbare än andra som har samma app.

                      Hotspurs Som jag förstått det får den som är medlem nyheter om tex kontraktsförlängningar innan övriga får.

                      Sen kan jag tycka att man kanske inte ska trycka på köp av nya säsongskort innan säsongen egentligen är slut, speciellt när man har gjort en dålig säsong som denna. Då krävs det (i mina ögon) lite finess och ödmjukhet i kommande annonsering/lansering av säsongskort.

                      När det kommer till erbjudanden i appen borde det vara enkelt att fylla den via sponsorer/samarbetspartners till att börja med, håller med om att det ser otroligt tråkigt ut i appen. Undrar om frågan ens ställs till dom?